اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950723156585696

مدیرعامل سازمان انتقال خون تاکید کرد

موفقیت "نذر خون "با همراهی مردم و مسئولان

کد: 13950723156585696

https://goo.gl/kzie7E

، تهران , (اخبار رسمی): علی اکبر پورفتح اله ،مدیر عامل سازمان انتقال خون با ارسال پیامی از همکارانش در سراسر کشور برای همراهی در برنامه نذر خون در روزهای تاسوعا و عاشورا تقدیر و تشکر کرد.

موفقیت "نذر خون "با همراهی مردم و مسئولان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران،پورفتح اله با ارسال پیامی در اینستاگرام خود، از همه همکاران خود در سراسر کشور که این در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور در مراکز انتقال خون کشور زمینه خدمت رسانی به اهداکنندگان عزیز را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد.  در این پیام آمده است که اهداکنندگان خون بیش از هر چیزی از حسن خلق و تلاش همکارانم در واحد اهداکنندگان تشکر وقدردانی می کردند. یکی از اهداکنندگان مستمر خون از تبحر و ورزیدگی همکارانم در رگ گیری می گفت.

 این پیام می افزاید که متشکرم از 4500 همکار عزیزم در سراسر کشور که فقط در روز تاسوعا 15 هزار واحد خون دریافت کردند تشکر می کنم از همکاران آزمایشگاهیم که مسئولیت سنگین آزمایش نمونه ها را به عهده دارند؛ همکاران تولید فرآورده ها که در پشت صحنه هستند و کمتر دیده می شوند؛ از همکاران کنترل کیفی وتضمین کیفیت برای تضمین سلامت خون تشکر می کنم.

 در ادامه این پیام آمده است که از همکاران فناوری اطلاعات و روابط عمومی برای پشتیبانی فنی از پورتال سازمان و اطلاع رسانی مناسب در این روزهای عزیز متشکرم.  از همکارانم در واحد ارسال و بازیافت پلاسما، از همکاران واحد پشتیبانی، همکاران پخش خون وفرآورده ها که به طور شبانه روزی پاسخگوی نیاز مراکز درمانی هستند، از همه نیروهای خدماتی برای تکریم اهداکنندگان و پذیرایی از این عزیزان و از همکاران حراست که صبورانه با راهنمایی مراجعین و ایجاد نظم و امنیت در این ایام کوشیدند و از همه همکاران دیگر که در این روزها همراه برنامه نذر خون سازمان بودند، تقدیر و تشکر می کنم.امیدوارم اجر همه همکاران عزیزم مقبول درگاه خدای بزرگ و سید و سالار شهیدان قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]