اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950723156855809

نیمه نخست امسال در شرکت ملی حفاری انجام شد

4600 مورد خدمات جانبی حفاری به چاه‎های نفت

کد: 13950723156855809

https://goo.gl/q8pmyL

، تهران , (اخبار رسمی): معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از تحقق 4 هزار و 665 مورد خدمات فنی تخصصی حفاری به چاه های نفت و گاز در نیمه نخست امسال از سوی این شرکت خبر داد.

4600 مورد خدمات جانبی حفاری به چاه‎های نفت و چاه

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، علیرضا لایجی با اشاره به اینکه این معاونت در زمان حاضر در بخش خدمات جانبی صنعت حفاری سه مدیریت شامل خدمات فنی، خدمات ویژه و سیمان و انگیزش چاه زیر مجموعه دارد، گفت: در این بخش ها که گستره عملیاتی وسیعی را در مناطق نفت خیز کشور پوشش می دهند، زنجیره ای از خدمات فنی تخصصی ارائه می شود.

وی ارائه این خدمات همسو با عملیات حفاری چاه ها و در حین تولید را از ویژگی های بارز این شرکت در قیاس با دیگر شرکت های حفاری عنوان کرد و افزود: به روال معمول هر یک از این خدمات با توجه به تخصصی بودن آن توسط یک شرکت ارائه می شود در حالی که  ملی حفاری با برخورداری از متخصصان و کارشناسان مجرب و تجهیزات مناسب توانایی ارائه مجموعه کامل خدمات را به صورت یکجا دارد.

لایجی اظهار کرد: در 6 ماه نخست سال جاری مدیریت خدمات فنی موفق به انجام یک هزار و 300 عملیات مشتمل بر حفاری با هوا، حفاری فروتعادلی، آزمایشگاه چاه با ساق مته، آزمایش بهره دهی چاه، لوله مغزی سیار، لوله گذاری چاه و نصب آویزه شده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی تحقق 2 هزار و 670 عملیات شامل سیمان‎کاری چاه، اسیدکاری گسترده و ویژه  و تزریق پذیری چاه ها را از شمار خدمات ارائه شده از سوی مدیریت سیمان و انگیزش چاه  و 695 مورد عملیات نمودارگیری از سیال حفاری و چاه پیمایی را از خدمات فنی و تخصصی شاخص مدیریت خدمات ویژه برشمرد.

وی با بیان اینکه مدیریت امور مهندسی شرکت از دیگر بخش های کلیدی و اثرگذار در حیطه کاری این معاونت است، گفت: این مدیریت نقش نظارتی و همچنین وظیفه طراحی و برنامه ریزی چاه ها در پروژه های حفاری کلید در دست (EPDS ) را برعهده دارد که شامل طراحی و برنامه ریزی حفاری چاه، سیمان، اسید و سیال حفاری است.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری، لایجی در ییوند با این مطلب افزود: تهیه 38 برنامه کامل مهندسی حفاری، عملیات حفاری، سیال حفاری، سیمان و سایر خدمات جنبی مربوط به پروژه های حفاری کلید در دست در میدان های آزادگان و یاران جنوبی، آذر، فاز 14 پارس جنوبی و  پروژه حفاری در میدان گازی کیش از اقدامات قابل توجه در حوزه فعالیت این مدیریت در مدت پیش گفته است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی اظهار کرد: از دیگر واحدهای زیر مجموعه این معاونت مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات است که طرح توسعه و بروز رسانی زیر ساخت های مرتبط با ICT در شرکت را به موازات نگهداشت امکانات موجود دنبال می کند و در این حوزه در سال جاری برنامه های متعددی اجرا یا در دست اجرا قرار دارد که از آن جمله بروز رسانی نرم افزارهای موجود و تهیه نرم افزارهای جدید و امکانات سخت افزاری مورد نیاز همسو با توسعه همه جانبه شرکت است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته