اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950723156865809

موسوی، فرمانده ارشد پدافند غیرعامل خارگ شد

کد: 13950723156865809

https://goo.gl/MYTDht

، تهران , (اخبار رسمی): سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از سوی سردار غلامرضا جلالی، رئیس پدافند غیرعامل کشور به عنوان مدیر ارشد اچ اس ای ، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران جزیره خارگ منصوب شد.

موسوی ، فرمانده ارشد پدافند غیرعامل خارگ شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، موسوی در حاشیه مراسم معارفه وی به عنوان فرمانده پدافند غیرعامل خارگ، اظهار کرد: پایانه صادراتی خارگ نماد خودباوری، مقاومت و پایداری در دفاع مقدس بوده است، جزیره خارگ از لحاظ استراتژیک دارای اهمیت فراوانی در بحث ایمنی و پدافند غیر عامل است و هم اکنون 93 درصد صادرات نفت کشور را تامین می کند.

وی تصریح کرد: حضور شرکت های متعدد نفتی در جزیره خارگ اهمیت بحث پدافند غیر عامل را دو چندان کرده است.

وی افزود: پدافند غیرعامل یکی از ضرورت های جزیره خارگ است و باید مشارکت اهالی شریف خارگ و تمامی سازمان های مستقر در جزیره خارگ خطرات و مشکلات را با آموزش و برنامه ریزی های مدون در بحث پدافند غیر عامل کاهش دهیم.

در ادامه این مراسم، علی اصغر زارعی؛ معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل اظهار کرد: برای استقلال در صنعت نفت شهدای بسیاری تقدیم شده است.

زارعی تصریح کرد: امروز هم باور ما بر این است که اگر به نسل جوان اعتماد کنیم به مراتب بهتر از گذشته می توان بهره بردار نفت از کشور باشیم، جزیره خارگ یک نقطه استراتژیک و یک زیر ساخت حیاتی به شمار می آید و ما موظف هستیم که زیر ساخت ها را حراست کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته