اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158146383

افتتاح پل کابلی ولی‌عصر شیرازتا پایان امسال

کد: 13950724158146383

https://goo.gl/lahE2O

، شیراز , (اخبار رسمی): شهردار شیراز گفت: تردد در مجموعه بزرگ پل کابلی حضرت ولی‌عصر (عج) تا پایان امسال برقرار می شود.

برقراری ترافیک در پل کابلی ولی‌عصر تا پایان امسال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری شهرداری شیراز، علیرضا پاک‌فطرت در بازدید از پل بزرگ کابلی ولی‌عصر (عج) و ایستگاه قطار شهری ولی‌عصر (عج) با اشاره به اینکه در این بازدیدها روند پیشرفت کار کنترل می‌شود اظهار داشت: پروژه بزرگ پل کابلی ولی‌عصر (عج) که هم‌اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به همراه ایستگاه قطار شهری این نقطه از شهر تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه و کسب مجوزهای حفاری تاسیسات هم برای روی زمین و هم زیر زمین و همچنین سازه‌های دروازه‌ای پروژه، پیگیری‌های لازم انجام شده است.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه این پروژه به صورت یک مجموعه و شامل چندین پروژه در قالب یک مجموعه عمرانی است خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف شهرداری شیراز از جمله مناطق دو و سه، سازمان ترافیک و غیره برای پیگیری‌های لازم تلاش زیادی کردند.

پاک‌فطرت با بیان اینکه باید روند اجرایی پروژه تسریع و کارها براساس برنامه‌ریزی انجام شود اظهار داشت: با توجه به اینکه این نقطه از شهر محل تلاقی مسیرهای مختلف و پرتردد است باید پایانه‌های اتوبوسرانی در چند نقطه جانمایی و احداث شود.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه تاکنون کارهای عمرانی زیادی در شیراز انجام شده است گفت: پروژه پل کابلی ولی‌عصر (عج) هم از نظر اجرا و هم از نظر خدمات در اوج پروژه‌های مهندسی شیراز قرار دارد.

پاک‌فطرت با بیان اینکه جابجایی تاسیسات یکی از مشکلات بزرگ در مسیر اجرای این پروژه بوده است خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به تملک نیز از دیگر مواردی بود که روند اجرای پروژه را با مشکلاتی روبه‌رو کرد.

وی تملک مغازه‌ها و ساختمان‌های مربوط به افراد حقیقی را بسیار راحت‌تر دانست و گفت: تملک ساختمان برخی دستگاه‌های اجرایی که در این مسیر قرار دارد شهرداری را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است.

شهردار شیراز ادامه داد: قیمت ساختمان‌هایی که در مسیر اجرای پروژه از میدان غدیر تا میدان ولی‌عصر (عج) قرار دارند براساس نظر کارشناسان محاسبه و توسط شهرداری با مالکان پرداخت می‌شود اما دستگاه‌های اجرایی درخواست‌هایی دارند که در محدوده اختیارات شهرداری نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری شیراز

شیراز در زمان علی(عمادالدوله)و حسن (رکن الدوله)و عضد الدوله دیلمی( از سال 322تا 372ق)پایتخت بوده‌است. عضدالدوله به آبادی شیراز پرداخت و بناهایی نو در آن ساخت. در دوران فرمانروایی او شهرکی به نام «گرفناخسرو» بازاری طولانی، کاخی با کتابخانه‌ای بسیار غنی، بیمارستان عضدی، نخستین بنای بقعه علی بن حمزه (ع)، قنات رکن آبادی و بنای گهواره دید و ... ساخته شد که برخی از آنها برجای مانده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه