اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187776383

تا 2 ماه آینده و با اصلاح معابر

خودروها در شیراز واژگون نمی شوند

کد: 13950902187776383

https://goo.gl/eLc4Ky

، شیراز , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از به صفر رسیدن واژگونی خودروها به دلیل استاندارد کردن معابر در شیراز واصلاح شیب‌های خطرناک و کف‌سازی معابر خبر داد.

خودروها در شیراز واژگون نمی شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری شهرداری شیراز، محمد فرخ‌زاده شیب‌های خطرناک یا دور معکوس را یکی از عوامل تصادفات رانندگی عنوان کرد و اظهار داشت: با همکاری پلیس راهور تاکنون 200 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده که طی یک‌سال اخیر 126نقطه آن اصلاح و ایمن سازی شده است.

وی افزود: از این تعداد 7 مورد آن مربوط به اصلاح و کف‌سازی شیب‌های خطرناک (دور معکوس) بوده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ادامه داد: از مجموع 7 شیب خطرناک منجر به واژگونی در شیراز، تراش آسفالت 3 نقطه آن شامل شیب خروجی بزرگراه حسینی الهاشمی به بلوار آفرینش به طول 210 متر، شیب مسیر غرب به شرق انتهای تقاطع معالی‌آباد به سمت تقاطع نیایش به طول 205 متر و شیب مسیر غرب به شرق بلوار شهید چمران مقابل بیمارستان چمران به طول 340 متر انجام و مجددا با شیب مناسب و استاندارد، کف‌سازی و آسفالت شد.

فرخ‌زاده خاطرنشان کرد: مسیر غرب به شرق بلوار مولوی و مسیر غرب به شرق بلوار ولایت در چند نقطه از موارد دیگری است که طی دو ماه آینده با همراهی سازمان عمران شهرداری و پلیس راهور ایمن‌سازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی 36 نقطه حادثه‌خیز در بلوارهای جمهوری، مدرس، قدوسی شرقی، ولایت، رحمت، مطهری جنوبی، امیرکبیر، هفت تنان، حسینی الهاشمی، زینبیه، چمران، خلیج فارس، بازرگانان، وحدت و ابوذر غفاری به علاوه تعدادی از خیابان های فرعی مانند خبرنگار، اردیبهشت و ... نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه برخی نقاط حادثه خیز پس از احداث معابر و تقاطعات غیر همسطح شناسایی می شود، خاطرنشان کرد: کنترل نقشه‌ها توسط معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فنی و عمرانی و حوزه حمل و نقل و ترافیک می‌تواند در کاهش دوباره کاری و حذف نقاط حادثه‌خیز با کمترین هزینه اجرا، موثر واقع شود./

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری شیراز

شیراز در زمان علی(عمادالدوله)و حسن (رکن الدوله)و عضد الدوله دیلمی( از سال 322تا 372ق)پایتخت بوده‌است. عضدالدوله به آبادی شیراز پرداخت و بناهایی نو در آن ساخت. در دوران فرمانروایی او شهرکی به نام «گرفناخسرو» بازاری طولانی، کاخی با کتابخانه‌ای بسیار غنی، بیمارستان عضدی، نخستین بنای بقعه علی بن حمزه (ع)، قنات رکن آبادی و بنای گهواره دید و ... ساخته شد که برخی از آنها برجای مانده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه