اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158186386

توسعه شهر ارومیه مستلزم سرمایه گذاری های پایدار

کد: 13950724158186386

https://goo.gl/whcrBH

، (اخبار رسمی): معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه گفت: مدیریت شهری ارومیه با رصد روز به روز روند پروژه های مشارکتی به توسعه زیرساخت های لازم برای سهولت در افزایش سرمایه گذاری ادامه خواهد داد

توسعه شهر ارومیه مستلزم سرمایه گذاری های پایدار

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ امیر سحابی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه   با  تاکید بر کاهش بروکراسی و مدت زمان امور سرمایه گذاری و مشارکت با شهرداری ارومیه، اعلام کرد: معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه در نظر دارد با تغییر رویه های موجود به تدوین الگوهایی بپردازد تا  روند طرح های سرمایه گذاری در مدت زمان کمتری به نتیجه برسند.

 وی افزود: این اقدام سبب کاهش مدت زمان امور اجرایی مربوط به سرمایه گذاری در مراحل اخذ مجوز تا بهره برداری  می شود.

 سحابی در ادامه با اشاره به برنامه های  این معاونت در زمینه های مختلف اقتصادی گفت: سیاستهای اقتصادی شهرداری ارومیه با تاکید شهردار بر اساس اصل اقتصاد مقاوتی برنامه ریزی شده و واحد های تابعه شهرداری باید طبق آن برنامه های خود را اجرا کنند.

 وی افزود: از همین رو متولیان مدیریت شهری کلان شهر ارومیه علاوه بر بالابردن سطح ارائه خدمات شهری به شهروندان و جلب رضایت آنها، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدهای پایداررا در دستور کار خود قرار داده اند.

 سحابی  تاکید کرد: بی تردید استمرار آینده ای بهتر برای شهر ارومیه در گرو سرمایه گذاری های مستمر و گسترش فعالیت های اقتصادی در حوزه های مختلف مرتبط با زیر ساختهای  شهری است.

 وی  ادامه داد: علاوه بر ایجاد سیستم هایی با درآمدزایی پایدار، خدمت رسانی به شهروندان در زمینه های متنوع، یک اصل مهم وکلیدی در رویکردهای جدید خدمت رسانی شهرداری ارومیه است و از همین روست که مدیران این نهاد مردمی، تلاش خود را در جلب رضایت شهروندان و آبادانی هر چه بیشتر ارومیه، مضاعف کرده اند.

 سحابی  تاکید کرد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی به واسطه ایجاد مشاغل جدید در نتیجه ی سرمایه گذاری های پایدار به ویژه در توسعه صنایع تبدیلی، خدماتی، زیر ساخت های شهری و گردشگری ارومیه  کلیدی ترین سیاست فعلی سیستم مدیریت شهری است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه