اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207116386

صدور ویزا در فرورگاه ارومیه برای مهمانان خارجی

کد: 13951005207116386

https://goo.gl/Y0f6lm

، (اخبار رسمی): شهردار ارومیه با حضور در برنامه موج جوونی که به همت روابط عمومی شهرداری از ارومیه پخش می شد از سرمایه گذاران و مردم ایران برای حضور در ارومیه دعوت کرد.

صدور ویزا در فرورگاه ارومیه برای مهمانان خارجی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در برنامه " موج جوونی" که به طور زنده و به همت روابط عمومی شهرداری ارومیه، از محل دومین جشنواره چیلله گئجه سی پخش می شد، با اشاره به اقدامات و برنامه های مختلف شهرداری ارومیه گفت: به دنبال اجرایی کردن افق 1404 ارومیه،  که در آن ارومیه شهری پاک، سبز ،  دارای حمل و نقل ریلی و هوشمند است، هستیم و 50 در صد از این افق هم اکنون محقق شده است.

وی با بیان اینکه، ارومیه دارای 750 هزار شهردار می باشد و اولویت اصلی ما تامین منافع آنها است، تاکید کرد: برای توسعه باید مردم را راه همراه داشته باشیم  و تلاش شبانه روزی و بزرگترین دعدغه ما رضایت مردم است و آبادانی و پیشرفت ارومیه بر اساس همکاری شورای شهر و خانواده شهرداری ارومیه عملی شد.

شهردار ارومیه افزود: اولین  اقدام  ما آماده سازی  زیر ساخت ارومیه بود  و آن این بود که کوچه های خاکی را تبدیل به آسفالت کنیم و خاک را از زیر پای مردم خارج کنیم.

حضرت پور با اشاره به اینکه در طول پنج سال گذشته ارومیه از یک شهر سنتی تبدیل به شهر زیبا و همگون شده است و تلاش ما همچنان ادامه دارد، تصریح کرد:  تاکنون حدود 50 درصد از اهداف شهرداری و شورا در شهر محقق شده است

وی ادامه داد: تاکنون 8 میلیون متر مکعب زیررسازی،  جدول سازی، آسفالت ریزی و اقدامات دیگر در ارومیه  انجام گرفته است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه سفرهای درون شهری را  با رینگ بیرونی شهر ارومیه به کوتاه زمان ممکن رساندیم، افزود: در بخش ریلی، تراموای شهری در ارومیه در سه مسیر ایجاد می شود.

حضرت پور که در رادیو سراسری جوان سخن می گفت،  با اشاره به اقدامات فرهنگی شهرداری  اظهار داشت: در مناطق مختلف ارومیه، فضای فرهنگی و ورزشی برای کاهش زمان سفر درون شهری  احداث شده است.

وی یادآور شد: پیشرفت و آبادانی شهر ارومیه در سایه همکاری مردم محقق شده است  و همچنان انتطار ما از مردم این است  که از ما حمایت کنند و در این زمینه تنها خط قرمز ما ولایت فقیه و منافع مردم می باشد.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه، شهر ارومیه آدربایجان با سه کشور هم مرز است و به این فاکتور ما به عنوان فرصت مهم نگاه می کنیم، افزود:ارومیه دروازه ایران به اروپا است و ظرفیت های مختلفی برای شکوفایی دارد.

حضرت پور با دعوت  از سرمایه گذاران برای حضور در ارومیه تاکید کرد: هیچ دولت و شهری توسعه پیدا نمی کند جزدر  سایه حضور و حمایت سرمایه گذران بخش خصوصی.

شهردار ارومیه با اعلام   خبر  صدور ویزا در فرودگاه ارومیه برای  تمامی میهمان خارجی عملی شد، گفت: هم اکنون نیز بخشی ازسرمایه گذاران ایرانی و خارجی در ارومیه حضور دارند و در حال گسترش حضور این بخش در این خطه از خاک ایران هستیم.

وی با بیان اینکه، ارومیه یکی از باغ شهرهای ناب جهان می باشد، افزود: ارومیه دارای  منابع آبی و طبیعی برای حضور شرکت های توریستی و گردشگری  است و این طرفیت ها نسبت به سایر مناطق بی نظیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]