اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214746386

محل پایش متکدیان و گرمخانه ارومیه راه اندازی شد

کد: 13951015214746386

https://goo.gl/zCAGdu

، (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهردار ارومیه اعلام کرد: محل پایش متکدیان و گرمخانه شهرداری ارومیه در 10 کیلومتری جاده سلماس فعالیت خود را آغاز کرد.

محل پایش متکدیان و گرمخانه ارومیه راه اندازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهرداد سلامتی،معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه افزود: محل پایش متکدیان و گرمخانه شهرداری ارومیه با هدف جمع آوری، ساماندهی متکدیان، حفظ منظر شهری، ساماندهی کارتن خواب ها، اسکان در راه ماندگان و افراد بی بضاعت توسط شهرداری ارومیه در ساختمانی دو طبقه با زیربنای در حدود  400 متر مربع در دو طبقه مجزا  در 10 کیلومتری جاده سلماس ابتدای روستای قزل عاشق جنب شرکت اکسیژن گاز ارومیه راه اندازی شد.

وی  افزود: این گرمخانه مجهز به امکاناتی از قبیل سرویس های بهداشتی، آشپزخانه مجزا، 8 اتاق مجهز،اتاق کنترل و نگهبانی،انباری، پذیرایی، محوطه فضای باز و سیستم های گرمایشی و سرمایشی  است.

سلامتی تاکید کرد: تدارکات کلی جهت شروع بکار خود محل مورد نظر از قبیل هزینه های تجهیز، راه اندازی و پذیرائی از طریق شهرداری پیش بینی شده  و هم اکنون محل مورد نظر به طور کامل تجهیز و آماده فعالیت بطور گسترده است.

 معاون خدمات شهری شهردار ارومیه با بیان این که راه اندازی گرمخانه جزء ضرورتهای کلانشهرهای کشور است، افزود: شهرداری ارومیه از شهروندان  درخواست همکاری و استقبال از طرح مذکور را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه