اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211096386

سرمایه‌گذاری و گردشگری در اولویت بودجه ۹۶ ارومیه

کد: 13951011211096386

https://goo.gl/FQN5os

، (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای شهر ارومیه گفت: در تدوین بودجه سال ۹۶ بخش حمل و نقل خدمات شهری و سرمایه گذاری و گردشگری از اولویت‌های اصلی محسوب می‌شوند.

سرمایه‌گذاری و گردشگری در اولویت بودجه ۹۶ ارومیه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، میرعلی محمدی؛ رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورا  اظهار داشت: شورای اسلامی شهر ارومیه پیشنهادات شهرداری در مورد بودجه و برنامه‌های سال ۱۳۹۶ شهر ارومیه را در دستور کار خود قرار داده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، شورای اسلامی شهر بودجه شهرداری مرکزی، شهرداری‌های ۵گانه شهر ارومیه و سازمان‌های ۱۷گانه تابعه شهرداری ارومیه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: مطابق برنامه نمایندگان شورای اسلامی شهر در شهرداری‌های مناطق و سازمانهای شهرداری ارومیه حضور یافته و پیشنهادات آنان را بر اساس شرایط مالی شهرداری ارومیه و نیز برنامه‌های پیشنهادی بر اساس اولویت‌بندی مورد نظر در حضور نمایندگان شورای شهر مورد بررسی قرار می‌دهند.

محمدی خاطرنشان کرد: به اطلاع شهروندان ارومیه‌ای می‌رساند در این برنامه‌ها همواره مشارکت‌های مردمی و پیشنهادات و انتقادات آنان مد نظر قرار می‌گیرد به ویژه در امر سرمایه‌گذاری و مشارکت به حضور مردم در این عرصه شدیداً نیازمند هستیم.

وی افزود: از همه همشهریان و کسانی که در ارومیه، استان آذربایجان غربی و در کشور اسلامی ایران و یا خارج از ایران زندگی می‌کنند درخواست می‌شود در همه امور مدیریت شهری و پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهر ارومیه به لحاظ سرمایه‌گذاری، مشارکت جدی داشته باشند.

عضو شورای شهر ارومیه بیان کرد: به اعتقاد شورای اسلامی شهر ارومیه پیشرفت و توسعه شهر مرهون زحمات همه ساکنان در این شهر و یا کسانی که به گونه‌ای مرتبط با شهر ارومیه و دوستدار این شهر هستند بوده است.

وی گفت: در تدوین بودجه سال ۹۶ بخش حمل و نقل خدمات شهری و سرمایه گذاری و گردشگری از اولویت‌های اصلی محسوب می‌شوند. امید است با کمک و مشارکت مردم در امر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری ارومیه موفق عمل کنیم.

محمدی افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری ارومیه قرار است پس از بررسی در شهرداری‌های مناطق و سازمانها مطابق برنامه در صحن علنی شورا مورد بررسی قرار گیرد به گونه‌ای که حداکثر تا اواخر بهمن ماه جاری برای آگاهی مردم انتشار یابد.

وی اظهار داشت: علاوه بر بودجه، دفترچه  تعرفه عوارض برای سال ۹۶  نیز تدوین می‌شود و باید حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری از طریق روزنامه‌های کثیر الانتشار به سمع و نظر شهروندان برسد.

سخنگوی شورای شهر ارومیه بیان کرد: بر اساس سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه در تدوین عوارض مختلف در حوزه شهرداری ارومیه افزایش قابل ملاحظه‌ای وجود نخواهد داشت و غالباً همان هزینه‌های عوارض سال گذشته مورد نظر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه