اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207086386

تداوم عملیات اجرایی در پارک سلامت ارومیه

کد: 13951005207086386

https://goo.gl/ja2KL3

، (اخبار رسمی): معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی پارک سلامت در حدفاصل پل امام علی (ع) و پل قویون در حاشیه رودخانه شهرچایی ارومیه در حال اجراست.

تداوم عملیات اجرایی در پارک سلامت ارومیه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ رضا جوان کیا  اظهار کرد: عملیات اجرایی پارک  سلامت با هدف افزایش شاخص های رشد و توسعه شهری،  ایجاد فضاهای بارز و مشخص با ویژگی افزایش سرانه فضای سبز، شور و نشاط و تشویق بیشتر احاد جامعه در راستای سوق به سمت ورزش و سلامت فردی و اجتماعی در حال اجرا است.

وی با اشاره به وسعت پارک سلامت، بیان کرد: پارک سلامت ارومیه در فضایی به وسعت 61000 مترمربع  ساخته می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه  30000 مترمربع فضای سبز ، 1440 متر مسیر دوچرخه سواری، پارکینگ با ظرفیت 400 خودرو و سایر فضاها اعم از مسجد، کافی شاپ، جایگاه های خودپرداز ، چرخ و فلک و فضاهای خدماتی  را از جمله امکانات پیش بینی در پارک سلامت  برشمرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه