اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158225898

هوای تهران در ایام عزاداری سالار شهیدان سالم بود

کد: 13950724158225898

https://goo.gl/cqaomU

، تهران , (اخبار رسمی): شمار روزهای هوای سالم تهران با احتساب هوای جمعه 23 مهر، به عدد 21 رسید. بدین ترتیب از آغاز ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، هوای تهران سالم بوده است.

هوای تهران در ایام عزاداری سالار شهیدان سالم بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، «لیلا نظری» سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بررسی گزارش‌های رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای پایتخت نشان می‌دهد کیفیت هوا طی روزهای هفته اخیر در حد استاندارد و هوای سالم بوده است.

به گفته نظری در مهرماه سال جاری تنها 2 روز(7 و 9 مهر) هوای تهران ناسالم برای گرو‌ه‌های حساس بود و سایر روزها، هوا با شاخص میانگین کمتر از 100 و سالم ثبت شد. از ابتدای سال تاکنون 13روز پاک، 194 روز سالم و 31 روز ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده اما با گذشت 238 روز از سال هنوز هوا برای همه گروه‌های جامعه ناسالم نشده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. در حال حاضر این شرکت دارای دو معاونت مالی- اداری و معاونت فنی (واحد راهبری و اندازه گیری و واحد پایش و پیش بینی آلودگی هوا و صوت). این شرکت ضمن جرای پروژه های تخصصی، مطالعاتی- پژوهشی، 43 ایستگاه اندازه گیری صوت و 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران دارد و با روش های مختلف آن را به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست