اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159206033

امسال براساس یک تفاهم نامه اجرایی می شود

همکاری جایزه جهانی خشت طلایی و کنفرانسwalk 21

کد: 13950725159206033

https://goo.gl/qd7Uub

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 6 شهرداری تهران ضمن اعلام اینکه پروژه walk 21 و جایزه جهانی خشت طلایی تهران دو پروژه بین‌المللی هستند، تصریح کرد: قرار است امسال و هم زمان با برگزاری جایزه جهانی خشت طلایی تهران تفاهم نامه‌ای بین این دو امضا شود.

میان جایزه جهانی خشت طلایی و کنفرانسwalk 21

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از شهرداری منطقه 6 تهران ، عظیم بابایی،  درباره پروژه walk 21 که در هنگ کنگ برگزاری شد گفت: walk 21 یک تشکل بین‌المللی در حوزه پیاده راه‌هاست که تا کنون 17دوره آن برگزار شده است.
شهردار منطقه 6 شهرداری تهران با اشاره به اینکه سال گذشته و در دوره شانزدهم اجلاس جهانی walk 21 که در وین برگزار شد یک پروژه عمرانی از منطقه 6 انتخاب شد، افزود: طرح پروژه «مسیر طبیعت» منطقه 6 بین طرح‌های شرکت کننده از سراسر دنیا انتخاب شد و جایزه ویژه به شهر تهران تعلق گرفت.

بابایی، ضمن بیان این نکته که طرحی که توسط مشاور منطقه 6 طراحی شد از بین 280 پروژه از 48 کشور جهان به عنوان طرح برتر انتخاب شد، خاطر نشان کرد: طرح برگزیده شده که طرحی فرامنطقه‌ای بین مناطق 3و 6 و اراضی عباس آباد تهران است اکنون در مرحله طراحی است و انتخاب آن به عنوان طرح برتر منجر به تصویب طرح «مسیر طبیعت» در کمیسیون ماده 5 شد.

بابایی در پایان اظهار کرد: هفدهمین دوره این پروژه در کشور هنگ کنگ برگزاری شد و به نمایندگی از منطقه 6 شهرداری تهران، هیاتی در walk 21 شرکت کردند و پلان جدید طراحی شده را در اجلاس 2016 ارائه دادند.
  به دنبال برگزاری کنفرانس بین المللی walk21 طی سال گذشته در وین و حضور عظیم بابایی شهردار منطقه 6 تهران به عنوان نماینده تهران در این مراسم، برای نخستین بار جایزه خشت طلایی در این کنفرانس جهانی به شرکت کنندگان معرفی شد.بدین ترتیب با اعلام جزئیات جایزه خشت طلایی تهران در این کنفرانس بین المللی این موضوع مورد توجه متخصصان شهری در جهان قرار گرفته و موضوع آغاز همکاری ها در این رابطه مطرح شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه