اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159246033

200 بوستان شمال شرق تهران ایمن سازی شد

کد: 13950725159246033

https://goo.gl/9M21LX

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از ایمن سازی بوستان ها خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و استفاده بهینه از بوستان ها و فضاهای سبز شهری 670 مورد ایمن سازی در بوستان ها انجام شد.

200 بوستان شمال شرق تهران ایمن سازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 حسین سیگارودی با اعلام این خبر گفت: در ادامه طرح آسمان آبی زمین پاک و به منظور استفاده بهینه شهروندان از فضاهای سبز شهری، نصب نرده و حفاظ اطراف آبنما، استخر ، برکه و نقاط خطرآفرین در بوستان ها؛ تابلوهای برق؛ کنترل و نصب قفل دریچه های پایه های چراغ و برج های نوری؛ اصلاح شبکه آبرسانی، نصب دریچه های آب، چاه ها و قنات در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری منطقه 4 خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح مرمت و بهسازی وسایل بازی کودکان و کفپوش های زمین بازی و وسایل بدنسازی به همراه حذف زواید فیزیکی و سرگیر بوستانها اجرا و به پایان رسید.
سیگارودی افزود: به منظور رفاه حال جانبازان و معلولان آبخوری های مخصوص معلولان در بوستان های منطقه نصب شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه