اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159356033

جشنواره غذای سالم در 20 سرای محله منطقه 15

کد: 13950725159356033

https://goo.gl/EoD7o9

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری جشنواره غذای سالم در 20 سرای محله منطقه همزمان با روز جهانی غذا خبر داد.

جشنواره غذای سالم در 20 سرای محله منطقه 15

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15،  رضا اسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود: شهروندان و اعضای کانون های چاقی و سلامت 20 سرای محله منطقه امروز به مناسبت روز جهانی غذا با تهیه غذاهای سالم( بدون چربی و کم نمک) به رقابت با یکدیگر می پردازند.
وی  با اشاره به اینکه به نفرات برتر در این جشنواره جوایزی اهدا خواهد شد افزود: در این جشنواره همچنین از دبیران کانون های چاقی محلات منطقه نیز تجلیل می شود.
اسماعیلی در خصوص برپایی همایش و کارگاههای آموزشی سلامت افزود: همایش تغذیه سالم و کارگاههای آموزشی تهیه غذاهای سالم برای افراد و گروههای مختلف سنی و همچنین بیماران قلبی عروقی،  دیابتی و... نیز به همین مناسبت در سرای محلات منطقه برگزار می‌شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطر نشان کرد: برنامه های روز جهانی غذا در سرای محلات منطقه با هدف  بالا بردن سطح زندگی و بهبود تغذیه شهروندان و ارائه اطلاعات لازم به آنان در جهت بهره مندی از غذاهای سالم و پرهیز از غذاهای مضر پیش بینی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه