اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159495817

هشدار وقوع سیل در گیلان و مازندران

کد: 13950725159495817

https://goo.gl/65Rdyv

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیل وآب گرفتگی معابر در گیلان و مازندران طی دو روز پیش رو هشدار داد.

هشدار سازمان هواشناسی به گیلان ومازندران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی ، سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:" با توجه به فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر دوشنبه درگیلان و از اوایل شب در مازندران بارش باران گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید و آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی می شود. این وضعیت تا اوایل سه شنبه تداوم خواهد یافت. همچنین دمای هوا از بعد از ظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه بین 6 تا 12 درجه در این مناطق کاهش خواهد یافت. در این مدت دریای خزر نیز مواج و متلاطم خواهد بود.
شایان ذکر است روزهای دوشنبه و سه شنبه جاده های کوهستانی استانهای گیلان و مازندران مه آلود خواهد بود و به سبب کاهش شدید دید افقی امکان اختلال در حمل و نقل جاده ای وجود دارد.
از این رو توصیه می شود با توجه به شرایط ذکر شده در مناطق فوق، اقدامات ایمنی لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید."

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست