اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725160025809

به منظور حضور در مناقصات قراردادهای بالاستی نفت و گاز منتشر شد

اطلاعیه تکمیل فرم ارزیابی شرکت های اکتشاف و تولید

کد: 13950725160025809

https://goo.gl/vzBdG4

، تهران , (اخبار رسمی): اطلاعیه تکمیل فرم ارزیابی صلاحیت شرکت های اکتشاف و تولید نفت و گاز(E&P) خارجی به منظور حضور در مناقصات قراردادهای بالاستی نفت و گاز منتشر شد.

اطلاعیه تکمیل فرم ارزیابی شرکت های اکتشاف و تولید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ، شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد برای تعدادی از پروژه های اکتشاف و تولید نفت و گاز ایران، طی چند دوره، مناقصه برگزار کند بدین وسیله از شرکت های اکتشاف و تولید (E&P) خارجی معتبر و واجد شرایط دعوت به عمل می آید تا در فرآیند ارزیابی صلاحیت شرکت کنند. 

لازم به ذکر است پروژه‌های مورد نظر که به تدریج اعلام می‌ شوند، بر اساس قوانین و مقررات ایران در فهرست مناقصه قرار گرفته و واگذار خواهند شد. اسناد ارزیابی صلاحیت و اطلاعات مرتبط مانند شیوه‌ها، معیار و رویه‌های ارزیابی نیز از روز دوشنبه 26 مهر ماه 1395 (17 اکتبر 2016) در تارنمای رسمی شرکت ملی نفت ایران www.nioc.ir در دسترس خواهد بود.

لازم است متقاضیان یک نسخه از مدارک مورد نیاز و اطلاعات مرتبط با آن را به همراه فایل‌های الکترونیکی تا 29 آبان ماه 1395(19 نوامبر 2016) به نشانی پستی و الکترونیکی زیر ارسال کنند:

نشانی: خیابان کریمخان زند، خیابان حافظ، نرسیده به پل حافظ ، شماره 523 ساختمان مرکزی ششم شرکت ملی نفت ایران، طبقه پنجم، اتاق 501 پست الکترونیکی: [email protected]

فهرست نهایی متقاضیان واجد شرایط روز چهارشنبه 17 آذر ماه 1395 (7 دسامبر 2016) در تارنمای شرکت ملی نفت ایران به آدرس www.nioc.ir منتشر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته