اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726161016033

افزایش سرانه فضای سبز پهنه جنوبی آزادی

کد: 13950726161016033

https://goo.gl/G3QzMg

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 گفت: مراکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری با مشارکت آموزش و پرورش ، سرانه فضای سبز محلات 9 گانه را افزایش می دهند و این طرح با اجرای برنامه های آموزشی برای دانش آموزان همراه شده است.

افزایش سرانه فضای سبز پهنه جنوبی آزادی

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در طرحی با همکاری آموزش و پرورش منطقه از روز اول بازگشایی مدارس کاشت گونه های مختلف گیاهی را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: این طرح در راستای توسعه فضای سبز در نظر گرفته شده تا بتوانیم کمبود سرانه را بیش از پیش افزایش دهیم.

شهردار منطقه 9 با اشاره به فضاهایی که بدون استفاده در مدارس و حریم آنها قرار گرفته نیز گفت: بعضی از مدارس منطقه در محوطه داخل و حتی معبرهای عمومی بیرون از مدرسه فضاهایی را در اختیار دارند که می توانیم این فضاها را با کاشت گونه های مختلف گل نماسازی کنیم و سرانه فضای سبز را بالا ببریم.

به گفته وی، چنانچه مدیران مدارس برای توسعه فضای سبز بیشتر اعلام همکاری کنند، در اسرع وقت برای کاشت نهال و گل اقدام خواهیم کرد.

محسنی با بیان اینکه در اجرای این طرح دانش آموزان نقش ویژه ای را ایفا می کنند نیز اظهار داشت: این طرح همراه با کاشت نهال است که آموزش ها با محوریت مشارکت همگانی دانش آموزان انجام می شود و توزیع بسته های آموزشی، اجرای برنامه های آموزشی هفتگی با معرفی انواع گیاهان از جمله اقدامات دیگری است که در این راستا صورت گرفته است.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: این طرح تاکنون در مدارسی مانند امت، میلاد نور، ایمانی و نورایی اجرا شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال تحصیلی تعداد زیادی از مدارس با ما در این زمینه همکاری داشته باشند تا شاهد افزایش سرانه فضای سبز منطقه در طول سالجاری باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه