اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726161076033

شصتمین بوستان منطقه 7 احداث می شود

کد: 13950726161076033

https://goo.gl/RdRIuF

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از احداث شصتمین بوستان در این منطقه با هدف افزایش سرانه فضای سبز در محلات کم برخوردار خبر داد

شصتمین بوستان منطقه 7 احداث می شود

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: شصتمین بوستان منطقه  به مساحت 8 هزار مترمربع در خیابان  خواجه نظام  احداث خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این بوستان تا نیمه دوم سال 96 به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: برای رفاه حال شهروندان این بوستان به آبنما، زمین بازی کودکان، پایه چراغ و مبلمان شهری تجهیز خواهد شد.
معاون شهردار منطقه 7 تصریح کرد: اجرای طرح های متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زیباسازی و افزایش سرانه  فضای سبز از جمله برنامه های مهم  شهرداری منطقه برای جلب رضایت شهروندان است.
وی با اشاره به اینکه این بوستان یک بوستان محله ای است که در منطقه دارای بافت فشرده مسکونی احداث می شود، تصریح کرد: یکی از رویکردهای جدی مدیریت شهری توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر است. به همین  دلیل در حوزه فضای سبز نیز تلاش شد تا درتعدادی از مناطق محروم شهر که به‌دلیل بافت فشرده و متراکم مسکونی از انواع سرانه‌های خدماتی به‌ویژه فضای سبز محرومند تمهیداتی برای رفع این معضل اندیشیده شود.
شعبانی یادآور شد: مقرر شده است که در یکهزار مترمربع از این زمین یک مجموعه ورزشی چندمنظوره در چندین طبقه و در 7 هزار مترمربع باقیمانده فضای سبز با امکانات ویژه و استانداردهای روز دنیا احداث شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه