اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726161126033

ایجاد خط ویژه تاکسی در مرکز معاینه فنی خودرو شکوفه

کد: 13950726161126033

https://goo.gl/qm0Ceu

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: خط ویژه تاکسی در مرکز معاینه فنی خودرو شکوفه با هدف تسهیل خدمات رسانی و پیشگیری از ازدحام خودروها ایجاد شد

ایجاد خط ویژه تاکسی در مرکز معاینه فنی خودرو شکوفه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی این اقدام را در حوزه ارائه خدمات فنی به خودروها بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مرکز معاینه فنی خودرو شکوفه فاقد خط ویژه معاینه فنی تاکسی ها بود که با ایجاد این خط، تاکسی های منطقه زمان کمتری را برای معاینه فنی و دریافت مجوز سلامت صرف خواهند کرد.

وی در ادامه ایجاد خط تاکسی فیدر در ایستگاه متروی عبدل آباد را اتفاق خوب دیگری در حوزه حمل و نقل این منطقه اعلام و بیان کرد: نخستین بار با ایجاد خط تاکسی 1977 در منطقه ،5 دستگاه تاکسی فیدر در این ایستگاه مستقر شده است.

به گفته مرآتی خطوط فیدر شامل خطوط تاکسی و اتوبوس منتهی به ایستگاه های متروی در حال احداث و یا احداث شده است که بر مبنای نیازسنجی از نقاط مورد درخواست شهروندان ایجاد می شود.

در همین راستا نیز خط تاکسی فیدر در ایستگاه عبدل آباد به صورت آزمایشی از هفته گذشته راه اندازی شده و به مسافران در مسیر عبدل آباد به سمت بازار احسانی خدمات ارائه می دهد.

این مسئول تصریح کرد: در صورت تأیید و تصویب کمیته محلی منطقه ای پس از اتمام دوره آزمایشی تاکسی های فیدر، برچسب نرخ  و تابلوهای سرپناه در خط ویژه این تاکسی ها نصب خواهد شد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه