اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162096033

برپایی ایستگاه تربیت بدنی در بوستان های شمال تهران

کد: 13950727162096033

https://goo.gl/H8XpXx

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با 26 مهرماه و روز تربیت بدنی ایستگاه تندرستی با حضور شهردار منطقه 3 در بوستان های شمال تهران برگزار شد.

برپایی ایستگاه تربیت بدنی در بوستان های شمال تهران

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، به مناسبت گرامیداشت 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش، ایستگاه مشترک فعالیت بدنی در بوستان های سئول ، ملت ، آب و آتش و ورزشگاه شهید کشوری  و با حضور بیش از یکصد نفر از شهروندان برگزار شد.

ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، ایجاد همبستگی در بین خانواده ها و جامعه، همگانی کردن ورزش و نهادینه سازی آن به همراه بستر سازی برای ورزش قهرمانی و پر کردن اوقات فراغت خانواده ها از اهداف برگزاری ایستگاه مشترک فعالیت بدنی بود.

در این برنامه دباغی شهردار منطقه 3 به همراه جمعی از معاونان و مدیران با ورزشکاران صبحگاهی به مدت 10 دقیقه به دویدن و گرم کردن پرداختند و سپس با راهنمایی مربیان به انجام حرکات ریتمیک و جاکینگ مشغول شدند.

از سوی دیگر همزمان با روز تربیت بدنی مسابقات دور منطقه ای محلات منطقه 3 در رشته های مسابقات کشتی پهلوانی و دو میدانی محلات منطقه 3 برگزار شد.

مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت :  ورزش به عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به صورت عام و نیز به عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

بر این اساس مسابقات کشتی پهلوانی در تاریخ دوشنبه 26 مهرماه در محل زورخانه ده ونک از ساعت 18 در سه رشته میل، کباده و کشتی و همچنین مسابقات دو میدانی کودکانه در سه ماده پرتاب نیزه، پرش جفت و دو 1500 متر در محل پیست دو میدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار شد.

 نفرات برتر این رقابت ها به دور نهایی المپیاد ورزشی مناطق 22 گانه شهرداری تهران اعزام می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه