اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162326033

اجرای 150برنامه بازیافت تا پایان سال تحصیلی

کد: 13950727162326033

https://goo.gl/jdi4xs

، تهران , (اخبار رسمی): 3 هزار کارت همیار سرشماری نفوس و مسکن در بین مدارس و سراهای محلات منطقه 19 با هدف جلب مشارکت همگانی در اجرای این طرح ملی توزیع شد.

اجرای 150 برنامه بازیافت تا پایان سال تحصیلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مسعود سلیمی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: این برگه ها ویژه دانش آموزان در قالب «همیار سرشماری» طراحی و شامل اطلاعاتی درخصوص نحوه ثبت نام اینترنتی و مشارکت در این طرح است.

وی گفت: درهمین راستا 800 بروشور مربوط به سرشماری نفوس و مسکن نیز حین آموزشهای چهره به چهره بین شهروندان توزیع شده است.

این مسئول در ادامه به آموزش نحوه تفکیک پسماندها و اهمیت بازیافت بین 10 هزار دانش آموز منطقه همراه با توزیع هدایای آموزشی اشاره و بیان کرد: طی مراجعه به مدارس نیز مدیران مدارس تحت آموزش قرار گرفته و کیسه های بازیافت بین آنها توزیع شده است.

سلیمی از اجرای 150 برنامه نمایشی درخصوص بازیافت تا پایان سال تحصیلی خبر داد و گفت: تاکنون 16 نمایش ترافیکی با این موضوع در مدارس اجرا شده است که طبق برنامه پیش بینی شده، تا پایان سال تحصیلی به 150 نمایش خواهد رسید.

وی ادامه داد: کلبه های بازیافت نیز در سال جاری افزایش می یابد.  در حال حاضر 17 کلبه بازیافت در مدارس فعال هستند که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال به 27 کلبه افزایش می یابد.

همچنین به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل دسترسی آنها به غرف بازیافت، تعداد این غرفه ها نیز به 25 غرفه افزایش خواهد یافت.

معاون شهردار منطقه خاطرنشان کرد: طی اجرای طرح های فوریتی در محلات منتخب این منطقه، تمامی مدارس و مساجد محلات شهید کاظمی، دولتخواه جنوبی و نعمت آباد تحت آموزش چهره به چهره بازیافت قرار گرفته اند. این آموزشها در اماکن بهداشتی و بین خانوارها نیز درحال اتمام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه