اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162535431

با حضور جهانگیری و نعمت زاده اجرایی شد

افتتاح فاز اول واحد فولاد سازی فولاد کاوه جنوب کیش

کد: 13950727162535431

https://goo.gl/0Nejzy

، تهران , (اخبار رسمی): فاز اول واحد فولاد سازی جنوب کیش با ظرفیت تولید 1.2 میلیون تن انواع محصولات پایین دستی فولاد با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت ، معدن و تجارت افتتاح شد.

افتتاح فاز اول واحد فولاد سازی فولاد کاوه جنوب کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت،  این واحد صنعتی که فاز اول آن به بهره برداری رسید، تولید کننده انواع آهن اسفنجی با ظرفیت سالانه 1.8 میلیون تن  و انواع شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با ظرفیت 1.2 تن در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس واقع شده است.

گفتنی است این واحد با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در صنایع مادر با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در جنوب کشور راه اندازی و با افتتاح آن برای 578 نفر شغل ایجاد شد.
فاز اول فولاد سازی جنوب کیش شامل : بیلت با طول های 6 تا 12 متری  با مقاطع 130 * 130   -    150 * 150   -   200 * 200    -  180 * 180 شامل گروه های فولادی کم کربن ، متوسط کربن ، کربن بالا و فولادهای مقاوم کم آلیاژی است. مواد اولیه مورد نیاز این خط تولیدی شامل 80 درصد آهن اسفنجی و 20% قراضه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید