اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950729164055424

ایرانسل 10 ساله شد

یک روز مکالمه رایگان؛ هدیه 10 سالگی ایرانسل

کد: 13950729164055424

https://goo.gl/uyQnaN

، تهران , (اخبار رسمی): مشترکان دائمی ایرانسل در سالروز راه‌اندازی این اپراتور از تخفیف ویژه بهره‌مند شدند.

یک روز مکالمه رایگان؛ هدیه 10 سالگی ایرانسل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، روز پنجشنبه 29 مهر ماه همزمان با دهمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل، مشترکان دائمی این اپراتور از هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه استفاده کردند.

این تخفیف از ساعت 0:00 بامداد تا ساعت 23:59 پنجشنبه قابل استفاده بود. تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل (آی‌سیم) و سیم‌کارت‌های دائمی که به شبکه ایرانسل ترابرد کرده‌اند، برای مکالمه با تمام خطوط حتی تلفن ثابت و تلفن‌های همراه غیر ایرانسلی، فقط 499 ریال در دقیقه است.

بر اساس این گزارش، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در تاریخ 6 آذر 1384 موفق به دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد و توانست در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت مجوز مذکور، مراحل راه‌اندازی و توسعه شبکه را به انجام رسانده و در 6 شهریور 1385 (9 ماه پس از دریافت مجوز) بهره‌برداری آزمایشی از شبکه را آغاز کند. شبکه ایرانسل در 29 مهر 1385 به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز افتتاح شد و توانست با ارائه خدمات سریع، به‌روز و با کیفیت در سراسر ایران، امکان استفاده از تلفن همراه را برای همه اقشار مردم فراهم کند. به این ترتیب، ایرانیان صف‌های طویل و انتظار طولانی برای دریافت سیم‌کارت را برای همیشه به فراموشی سپردند.

طی ده سال گذشته، ایرانسل در عرضه محصولات و خدمات روز دنیا به مشترکان ایرانی پیشرو بوده و بسیاری از محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های تلفن همراه را برای اولین بار در ایران عرضه کرده است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به ارائه نخستین سرویس آهنگ پیشواز، نخستین پورتال عرضه محتوا با عنوان «ویترین ایرانسل»، نخستین سرویس اینترنت همراه بر پایه فناوری نسل دو تلفن همراه (2G) و نخستین سرویس اینترنت باند پهن همراه در شبکه نسل چهارم (4G/LTE)، نخستین سرویس اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس، نخستین سرویس اینترنت همراه LTE-Advanced یا فورجی پلاس با بهره‌گیری از فناوری تجمیع فرکانس، آزمایش سرعت 1.2 گیگابیت بر ثانیه در راستای دستیابی به نسل پنجم اینترنت همراه (5G)، ارائه نخستین راهکارهای سازمانی دستگاه به دستگاه و اینترنت اشیا، نخستین راهکار جامع پرداخت موبایلی بر پایه فناوری NFC و آزمایش نخستین خدمات تماس بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE)، تماس بر بستر وای فای (VoWiFi) و نخستین آزمایش نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv6) بر بستر موبایل اشاره کرد. ایرانسل در تلاش است تا با ارائه جدیدترین خدمات و محصولات نوین و جسورانه بر پایه فناوری‌های نوین تلفن همراه، تجربه زندگی دیجیتال را برای مشترکان خود به ارمغان آورد.

ایرانسل با ارائه شبکه گسترده اینترنت همراه، به عنوان بزرگترین اپراتور دیتا در ایران و راهبر بازار تلفن همراه، در حال حاضر شبکه نسل سوم تلفن همراه را (3G) در 1270 شهر، دهستان و جاده و شبکه نسل چهارم (4G/LTE) را در 305 شهر، دهستان و جاده در دسترس مشترکان خود قرار داده است.

ایرانسل همچنین هم اکنون تنها اپراتور ارائه‌دهنده شبکه گسترده و سراسری اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در ایران است. همچنین ایرانسل با دارا بودن گسترده‌ترین شبکه رومینگ مکالمه و دیتا در ایران، این امکان را برای مشترکان خود فراهم آورده که به استفاده از خدمات تلفن همراه در سفرهای خارجی خود حتی در هواپیما هم ادامه دهند.

علاوه بر این، ایرانسل با راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان شبانه‌روزی یک اپراتور تلفن همراه در ایران، نخستین سامانه کنترل حساب اینترنتی مشترکان تلفن همراه (e-care)، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری (ایرانسل من) و نخستین سامانه‌های آنلاین پشتیبانی مشترکان در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی و دارا بودن شبکه گسترده مراکز خدمات و نمایندگی‌های مجاز در سراسر ایران، رویکرد مشتری‌مدارانه خود را به عنوان یک سبک نوین و پیشرو در ارائه خدمات مشترکان در ایران تثبیت کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف