اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164816033

تهران گردی در مراکز ویژه کودکان و نوجوانان

کد: 13950801164816033

https://goo.gl/jhhZDi

، تهران , (اخبار رسمی): احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه ی تهرانگردی ، از مجموعه های ویژه کودکان و نوجوانان در منطقه 3 بازدید کرد.

تهران گردی در مراکز ویژه کودکان و نوجوانان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، عضو کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از بیمارستان تخصصی کودکان مفید و همچنین مجموعه های فرآموز و فن آموز در بوستان خلیج فارس از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ویژه کودکان و نوجوانان دیدار کرد.

رضا دباغی شهردار منطقه 3 در حاشیه این دیدار گفت: هدف از تاسیس این مرکز آموزش مهارت های اجتماعی و رفتاری غیر مستقیم  به کودکان پیش دبستانی و دبستانی  بین 6 تا 12 سال می باشد.

وی افزود: آموزش در این مراکز توسط مربیان مجرب و آشنا با مباحث روانشناسی و مهارت های اجتماعی و رفتاری کودکان صورت می گیرد.

شهردار منطقه 3 خاطرنشان کرد: مرکز فرآموز منطقه 3 آموز با برگزاری کارگاه های خودشناسی گامی موثر درجهت ارتقای مهارت های اجتماعی و رفتاری کودکان برداشته شده است.

دباغی ابراز درخصوص مرکز فن آموز (تالار فیزیک)نیز گفت: این تالار ویژه نوجوانان و جوانان است که شرکت کنندگان به جای مشاهده صرف اشیاء، از طریق حضور در نمایشگاه های تعاملی در جریان تفسیر و توضیح علم فیزیک و روند رخدادهای علمی قرار می گیرند.

شایان ذکر است مسجد جامعی عضوشورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه 3 از کودکان بستری شده در بیمارستان مفید نیز بازدید و عیادت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه