اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164996033

تا پایان سال جاری

چهره میدان راه آهن تغییر می کند

کد: 13950801164996033

https://goo.gl/0uzkB3

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 11 تهران گفت: با تغییر چیدمان فضای شهری احداث ایستگاه مترو؛ چهره میدان راه آهن تا پایان سال تغییر خواهد کرد.

چهره میدان راه آهن تغییر خواهدکرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11،نصراله آبادیان ضمن بیان این مطلب افزود: میدان راه آهن از مبادی ورودی اصلی شهر تهران است که علاوه بر مسافران ایرانی؛ شاهد تردد وحضور توریست ها و زائرین غیر ایرانی از بغداد،نجف،کربلا و بصره برای سفر  به مشهد و زیارت هستیم.
آبادیان همچنین با تأکید بر این که مسافران معمولا توقف چند ساعته در میدان راه آهن داشته و در اطراف میدان حضور دارند و استراحت می کنند؛ ادامه داد: از آنجا که تصویر اولیه مسافر از شهر؛ تصویر مهمی است و تأثیر اساسی بر قضاوت فرد از شهر می گذارد، بدیهی است که  سیمای میدان راه آهن تأثیر مهمی در قضاوت مسافرین از شهر تهران خواهد داشت. بنابراین باید چیدمان این میدان متناسب با مخاطب آن بهسازی شود.
شهردار منطقه 11 همچنین  احداث ایستگاه مترو راه آهن،احداث زیرگذر پیاده رو از میدان راه آهن تا ایستگاه مترو برای رفاه حال مسافرین،ایجاد فضای سبز،ساماندهی خطوط تاکسی و اصلاح مبلمان شهری میدان راه آهن را از جمله اقدامات پیش بینی شده شهرداری تهران برای بهبود سیما ومنظر میدان راه آهن برشمرد و خاطر نشان کرد که تا پایان سالجاری شهروندان با چهره جدید این میدان مواجه خواهند شد.
به گفته شهردار منطقه 11 این اقدامات از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران ، مترو ، معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری و فضای سبز در دست انجام است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه