اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801165166425

شهردار اردبیل عنوان کرد

طرح تولید برق از زباله در انتظاردریافت مجوز

کد: 13950801165166425

https://goo.gl/MRtZEH

، اردبیل , (اخبار رسمی): شهردار اردبیل از انتظار دریافت پاسخ مثبت از سوی سازمان محیط زیست برای اجرای طرح تولید برق از زباله در شهر اردبیل خبر داد.

طرح تولید برق از زباله در انتظاردریافت مجوز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح تولید برق از زباله تصریح کرد: این طرح بعد از دریافت پاسخ مثبت از سوی سازمان مربوطه با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم شهرداری اردبیل و هم بخش خصوصی آماده اجرای طرح هستند، ادامه داد: زمین اجرای این پروژه و قرارداد فی مابین آماده‌سازی شده و هیچ مانعی در کار وجود ندارد.

شهردار اردبیل گفت: در واقع این طرح برای آغاز فاز عملیاتی نیازمند تصویب طرح زیست‌محیطی است و این طرح در سازمان محیط‌زیست کشور نوبت‌دهی شده است.

به گفته لطف‌اللهیان هر چند نوبت اجرای طرح برای سال جاری پیش بینی شده اما به دنبال تسریع بررسی طرح هستیم تا بازیافت و تولید برق زباله شهر اردبیل هر چه سریعتر وارد فاز عملیاتی شود.

وی افزود: با توجه به حجم زباله تولیدی و هزینه گزاف جمع‌آوری آن ، این طرح می‌تواند به یکی از راه‌های ثروت زایی از زباله شهری بی انجامد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه