اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802165605428

با هدف مقاله با آسیب های اجتماعی صورت می گیرد

ترویج مهارت های فردی و گروهی در یزد

کد: 13950802165605428

https://goo.gl/eGW3FS

، تهران , (اخبار رسمی): استان یزد از نظر آسیب های اجتماعی در کشور وضعیت مطلوبی دارد اما نباید وجود آسیب هایی مانند طلاق راانکار کرد.

ترویج مهارت های فردی و گروهی در یزد

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، محمد میرمحمدی استاندار یزد، بااعلام این خبر و با بیان اینکه ما نباید از واقعیت ها فرار کنیم، بیان کرد: آمار طلاق در کشور بالا رفته است و در یزد هم هرچند وضعیت مطلوبی در مقایسه با سایر استان ها داریم، اما با روند افزایشی نرخ طلاق مواجه بوده ایم.

 میرمحمدی» افزود: طلاق دلایل مختلفی دارد که باید روی آنها کار شود و برای این هدف نمی توان با پاک کردن مسئله پیش رفت بلکه باید با ریشه های آن مبارزه کرد.

اوبا تأکید به پیشگیری از آسیب هایی مانند طلاق، استفاده از ظرفیت روحانیان، دانشگاهیان، دستگاه ها، افراد با نفوذ و رهبران فکری و مردمی را یکی از راهکارهای مقابله با این آسیب اجتماعی دانست و بر ترویج محبّت، نوع دوستی، اُنس، گذشت، ایثار و دیگر مهارت های فردی و اجتماعی در جامعه تأکید کرد.

استاندار یزد ادامه داد: در جامعه ما بیشتر مباحثی که دنبال می شود القایی است و نیاز است گاهی مسیر و روش کار را تغییر داد که در این باره آموزش و پرورش به دلیل ارتباط مستقیم با نوجوانان، جوانان و نسل آینده نقش تأثیرگذاری دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی