اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802165946424

درخشش ورزش محلات شهرداری همدان در سطح کشور و جهان

کد: 13950802165946424

https://goo.gl/tkvOtp

، همدان , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از درخشش ورزش محلات شهرداری همدان در سطح کشور و جهان خبر د

درخشش ورزش محلات شهرداری همدان در سطح کشور و جهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رضا غلامی‌خجسته با بیان این مطلب افزود: رویکرد شورا و شهرداری محله پروری است بر همین اساس از دور سوم شورا تاکنون تیم‌های مختلف ورزشی را در محلات تشکیل داده شد.

خجسته ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و مسؤولان تیم کشتی نوجوانان محلات اضافه کرد: تیم کشتی باتلاش و همت مسؤولان، مربیان و کشتی‌گیران توانست در مسابقات اسپانیا مقام سوم جهان را کسب کند که امیدواریم همچنان شاهد موفقیت‌های بیشتر این تیم در سطح بین‌المللی باشیم.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان که از نخبگان و ورزشکاران با انگیزه محلات انتخاب شده نیز با زحمات و تلاش مربیان و بازیکنان توانست از لیگ دسته سوم به دسته دوم صعود کند که این موفقیت قابل تقدیر است.

خجسته ادامه داد: در زمانی که تیم پاس همدان با اختصاص چندین میلیارد تومان کمک شهرداری در سال‌های گذشته متأسفانه از دسته اول به دسته دوم سقوط کرده، تیم شهرداری همدان که از نخبگان ورزش محلات تشکیل شده از دسته سوم به دوم صعود نمود که این حاصل حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار و تلاش و زحمات مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی، ریاست فوتبال محلات، مربیان و بازیکنان تیم است.

وی خبر داد: هم اکنون تیم فوتبال شهرداری همدان در رتبه دوم جدول با تفاضل گل قرار دارد و این در حالی است که تیم پاس در رتبه ششم قرار گرفته است.

خجسته تأکید کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان برای تقویت نیازمند حمایت است تا بتواند به لیگ دسته یک کشور صعود کند و در این زمینه شورای اسلامی شهر همدان حمایت همه جانبه خود را اعلام می‌کند.

خجسته اضافه کرد: با پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان و تصویب شورا و با همت و تلاش مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تاکنون 100 تیم فوتبال، 40 تیم والیبال آقایان و 20 تیم والیبال بانوان، 20 تیم کشتی و... در ورزش محلات تشکیل شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان به تیم دارت بانوان محلات با 150 نفر عضو به صورت انفرادی اشاره کرد و یادآور شد: تیم دارت بانوان محلات نیز آماده مسابقه در سطح کشور است.

رضا غلامی‌خجسته از آموزش 400 دانش‌آموز در مدرسه فوتبال شهرداری در طول تابستان 95 خبر داد و یادآور شد: استخر شنای شهرداری در طول تابستان 400 نفر آموزش شنا برای آقایان و بانوان داشته است.

وی به دیگر برنامه‌های ورزشی شهرداری اشاره کرد و گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان مسابقات مختلف از جمله اسکواش، بدمینتون، تیروکمان، ژیمناستیک، کاراته، بوکس و... برگزار کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در پایان سخنانش حمایت همه جانبه شورا از ورزش محلات شهرداری در راستای توسعه فرهنگ ورزش و سلامت را اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه