اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802166166033

دیورامای آفریقایی در موزه دارآباد اجرا شد

کد: 13950802166166033

https://goo.gl/cGPTBy

، تهران , (اخبار رسمی): دیورامای افریقایی با تکمیل تاکسیدرمی تمام بدن زرافه و با بهره گیری از تعدادی حیوانات تاکسیدرمی شده این قاره درسالن گیاهشناسی موزه طبیعت و حیات وحش ایران - دارآباد - ساخته شد.

دیورامای آفریقایی در موزه دارآباد اجرا شد

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مجید نوائیان مدیر موزه دارآباد با اعلام این خبر اظهار داشت: دیوراما سازی زرافه تمام بدن و سایر حیوانات افریقایی با تلاش کارشناسان و تکنسینهای کارگاه تاکسیدرمی موزه دارآباد به اتمام رسید.

وی گفت: در ساخت این دیوراما از حیواناتی نظیر کودو، نیالا، ویلدبیست، گورخر، اریکس و واتر باگ که قبلا تاکسیدرمی شده بودند و موادی نظیر فوم، فایبر گلاس، خاک رس، میله گرد،گیاه نی و سایر گیاهان خشک استفاده شد و به منظور ایجاد جذابیت بیشتر برای مخاطبین و ارائه نمونه زرافه تاکسیدرمی شده تمام بدن، برای اولین بار در ایران انجام پذیرفت.
نواییان تصریح کرد: دیوراما در تاکسیدرمی، صحنه سازی و یا ساخت مصنوعی زیستگاه حیوان است به گونه ای که ضمن کمک به نمایش طبیعی نمونه تاکسیدرمی شده بیننده با ویژگی های زیستگاه حیوان آشنا شود.
گفتنی است موزه دارآباد در راستای فراهم آوری مجموعه ای غنی و کامل از انواع گونه های حیات وحش ،جهت تحقیق و بررسی پژوهشگران و علاقه مندان برای اولین بار در خاورمیانه اقدام به تاکسیدرمی زرافه نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]