اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802166286383

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز:

بانک شهر یک برند مطرح اقتصادی است

کد: 13950802166286383

https://goo.gl/AzAZVl

، شیراز , (اخبار رسمی): معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: امروزه بانک شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداری‌ها توانسته نام خود را به عنوان یک برند مطرح اقتصادی معرفی کند.

بانک شهر یک برند مطرح اقتصادی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری شهرداری شیراز، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست منطقه چهار بانک شهر کشور، هادی امین‌زاده به سمت سرپرست منطقه چهار بانک شهر کشور منصوب و از تلاش های مهدی حقگو تقدیر شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز و رییس هیئت عامل استانی بانک شهر منطقه چهارکشور، در این مراسم ضمن مثبت ارزیابی کردن پیشرفت‌های بانک شهر در سال های اخیر اظهار داشت: امروزه بانک شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداری ها توانسته نام خود را به عنوان یک برند مطرح اقتصادی معرفی کند.

محمدحسن اسدی با اشاره به همکاری های گسترده بانک شهر با شهرداری شیراز در دوران تصدی گری مهدی حقگو سرپرست سابق بانک شهر منطقه 4 فارس، این بانک را یک بانک تخصصی و تجاری دانست و افزود: بانک شهر توانسته علاوه بر انجام امور و ارائه خدمات تجاری و اقتصادی مرسوم در شبکه بانکی کشور به عنوان بانک تخصصی شهرداری ها، اقدامات قابل توجهی را به تمامی پیمانکاران، مودیان و شهروندان ارائه دهد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به اهداف بانک شهر در مسیر پیش رو، نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه در هر سازمان دانست و گفت: کار اصلی به دوش مدیران و کارکنان بانک است و هر یک از آن ها نقش برجسته و ویژه ای در ارتقا و جایگاه بانک بر عهده دارند.

اسدی مشتری محوری را اولویت اصلی بانک در ارائه خدمات دانست و اظهار داشت: اتخاذ استراتژی مناسب در راستای بانکداری جامع و اسلامی، توسعه فناوری اطلاعات، توانمندسازی نیروی انسانی متخصص و متعهد، بانکداری هوشمندانه و مدرن، استقرار نظام شایسته سالاری، ارتقای سطح خدمات بانکی، نقش آفرینی در اقتصاد کلان شهری و اقتصاد مقاومتی، تمرکز بر کیفیت و ایجاد مزیت های رقابتی برای رسیدن به ارزش های بلند مدت و ارایه تسهیلات متناسب با نیازمودیان، پیمانکاران و شهروندان از مهم ترین اهداف بانک شهر است.

وی با اشاره به تعدد شعب، اتوبانک ها، شهرنت ها و دستگاه های خودپرداز در شهر شیراز افزود: همه چیز برای بهره مندی از یک شهر هوشمند به‌ویژه در بحث خدمات بانکی فراهم است.

گفتنی است در پایان این مراسم، هادی امین زاده به سمت سرپرست بانک شهر منطقه چهار فارس منصوب و از زحمات مهدی حقگو تجلیل شد./

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری شیراز

شیراز در زمان علی(عمادالدوله)و حسن (رکن الدوله)و عضد الدوله دیلمی( از سال 322تا 372ق)پایتخت بوده‌است. عضدالدوله به آبادی شیراز پرداخت و بناهایی نو در آن ساخت. در دوران فرمانروایی او شهرکی به نام «گرفناخسرو» بازاری طولانی، کاخی با کتابخانه‌ای بسیار غنی، بیمارستان عضدی، نخستین بنای بقعه علی بن حمزه (ع)، قنات رکن آبادی و بنای گهواره دید و ... ساخته شد که برخی از آنها برجای مانده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه