اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803166905797

در استان گلستان صورت گرفت

کشف 15 هزار قلم داروی تاریخ مصرف گذشته

کد: 13950803166905797

https://goo.gl/HjCQBK

، تهران , (اخبار رسمی): 15 هزار داروی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در یک عملیات پلیسی در استان گلستان کشف شد.

کشف 15 هزار قلم داروی تاریخ مصرف گذشته

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ ،مجتبی مروتی،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی دریافت گزارشی مبنی بر وجود داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در یک واحد مسکونی در سطح شهرستان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل اکیپی از کارکنان مجرب با تعقیب و مراقبت‌ های شبانه ‌روزی اقدام به رصد و کنترل فرد قاچاقچی کردند و با اطمینان از صحت موضوع و شناسایی محل دپوی کالای غیرمجاز در یک عملیات غافلگیرانه، فرد قاچاقچی را که در حال جابجایی دارو‌ها بود دستگیر کردند.

این مقام انتظامی، افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از منزل متهم 15 هزار قلم انواع دارو‌ی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کنند.

سرهنگ مروتی ادامه داد: مأموران انتظامی در راستای حمایت از اقتصاد ملی و تولیدکنندگان داخلی ، مبارزه با پدیده شوم قاچاق و برخورد مقتدرانه و قانونی با سودجویان و قاچاقچیان، لحظه ‌ای درنگ نخواهد کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در پایان با اعلام تشکیل و ارسال پرونده متهم به مراجع قضائی، از مردم خواست برای تهیه اقلام بهداشتی و دارویی از مبادی رسمی کشور اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | حقوقی و قانون