اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167096033

به میزبانی منطقه 2 برگزار می شود

چهارمین مسابقات پارالمپیاد کم توانان ذهنی

کد: 13950803167096033

https://goo.gl/SKTGtI

، تهران , (اخبار رسمی): چهارمین دوره مسابقات پارالمپیاد کم توانان ذهنی شهر تهران به میزبانی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه دو در مجموعه ورزشی الزهرا و زمین چمن سعادت آباد و با حضور 150 شرکت کننده و خانواده آنها برگزار شد.

چهارمین مسابقات پارالمپیاد کم توانان ذهنی

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، عزیز اله نظری شهردار منطقه دوبا اعلام این خبر اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات پارالمپیاد محلات مناطق22گانه در بخش آقایان و در سه رشته دو میدانی، تنیس روی میز و فوتبال با حضور 150 نفر از شرکت کنندگان و حضور چهره های برتر فوتبال ملی ایران و مسئولین ورزش شهرداری تهران به میزبانی منطقه 2 برگزار و به 72 نفر از شرکت کنندگان در رده های اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

نظری با اشاره به اهمیت ورزش و تحرک در میان بیماران کم توان ذهنی افزود: با توجه به وضعیت بیماران کم توان ذهنی، تحرک و ورزش نقش بسزایی در کمک رسانی به بهبود زندگی آنها داشته و می تواند تاثیر مطلوبی را بر ایشان داشته باشد.
گفتنی است شرکت کنندگان این دوره از مسابقات، بیماران سندروم داون و اوتیسم در گروه سنی کودکان نوجوانان و جوانان بودند که در پایان مراسم به رسم یادبود هدایایی نیز به آنها اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه