اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167516119

شرکت Aegex Technologies پلتفرم جدید IoT برای صنایع پرخطر را روانه بازار می‌کند

پلتفرم جدید IoT برای صنایع پرخطر

کد: 13950803167516119

https://goo.gl/Ir0hXx

، تهران , (اخبار رسمی): پلتفرم جدید Aegex ویژه نواحی پرخطر در کنار هم ، با ضبط ، ارسال و تجزیه‌وتحلیل “بیگ دیتا” ، در پالایشگاه نفت و گاز، تأسیسات تولید مواد شیمیایی، و سایر تسهیلات صنعتی به پیشرفت این فرآیند در جهت بازدهی و ایمنی بیشتر کمک می‌کنند.

شرکت Aegex Technologies پلتفرم جدید IoT برای صنایع پرخطر را روانه بازار می‌کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از آی‌اوتی‌تی،  پلتفرم IoT شرکت Aegex ویژه نواحی پرخطر عبارت‌اند از تبلت Aegex10 IS که ویژگی هایی نظیر نرم‌افزارهای صنعتی و API هایی(رابط‌های برنامه‌نویسی نرم‌افزار) که تبلت را به ابزاری قدرتمند در مدیریت داده‌ها و ارتباطات تبدیلی را به خود اختصاص داده است .

همچنین این تبلت، سنسورهای IS که گاز، دما، سرعت باد و سایر اطلاعات تأسیسات را شناسایی می‌کنند ضمن آنکه پوشاک IS که وضعیت سلامتی و توانایی کارگر را کنترل می‌کنند و رابط کاربر و سیستم‌های تحلیلگر که مدیریت و تفسیر اطلاعات دریافت شده از دستگاه‌های Aegex را بر عهده دارند.

Aegex ، پلتفرم IoT را با همکاری مایکروسافت و سایر شرکای تکنولوژی در شهر هوشمند Guardian Centers واقع در شهر پری ایالت جورجیا به مرحله آزمایش می‌گذارد.

در مورد پلتفرم جدید Aegex ویژه نواحی پرخطر بیشتر بدانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]