اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167745424

بازدید اعضای کمیسیون صنایع مجلس از ایرانسل

کد: 13950803167745424

https://goo.gl/SrGC5W

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با دهمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل با آخرین دستاوردهای این اپراتور آشنا شدند.

بازدید اعضای کمیسیون صنایع مجلس از ایرانسل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در این بازدید که با حضور رئیس و قریب به اتفاق نمایندگان عضو این کمیسیون انجام شد، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم با تقدیر از مدیریت مناسب ایرانسل در گسترش ارائه محصولات و خدمات جدید در ایران گفت: «ایرانسل با حضور خود در عرصه صنعت مخابرات ایران خیلی از سدها را شکست و شرایط تک بعدی موجود را که مردم هم مجبور بودند به آن تمکین کنند، پایان بخشید.»

همچنین علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل طی سخنانی، با اشاره به ارتباط خوب این اپراتور با کمیسیون صنایع مجلس گفت: «ایرانسل همواره مستظهر به پشتیبانی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بوده است.»

مدیرعامل ایرانسل ضمن اشاره به شرایط موجود در رشد مصرف دیتا در کشور و مقایسه آن با روندهای جهانی، پیشرفت‌های ایرانسل در ارائه خدمات و محصولات به‌روز به مشترکان خود را برشمرد و افزود: «ایرانسل از حیث تعداد مشترک دیتا، تنوع سبد محصول فناوری دیتا و بیشترین سهم از ترافیک دیتای مصرفی کشور و همچنین سرعت و پوشش وسیع، بزرگترین اپراتور دیتای ایران است.»

دزفولی همچنین با تشریح فعالیت‌های ایرانسل در بومی‌سازی فناوری، ورود فناوری‌های نوین به کشور و ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت عظیم صنعت فناوری اطلاعات، نقش این اقدامات را در کارآفرینی و ایجاد اکوسیستم‌های لازم برای صنعت فناوری اطلاعات به‌عنوان پیشران اقتصاد مقاومتی مهم عنوان کرد و آخرین آمار در این زمینه را به حاضران در جلسه ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایرانسل در زمینه ارائه خدمات دستگاه به دستگاه (M2M) و اینترنت اشیا (IoT) گزارشی از آمادگی ایرانسل برای ارائه خدمات شبکه پرداخت موبایلی مبتنی بر فناوری NFC ارائه کرد.

در این جلسه همچنین گزارشی از آخرین آمار متقاضیان ورود به شبکه ایرانسل در طرح ترابردپذیری شماره‌های همراه (MNP) و نسبت مثبت قابل توجه متقاضیان ورود به ایرانسل در مقایسه با متقاضیان خروج از این اپراتور به نمایندگان کمیسیون صنایع ارائه شد.

در ادامه این بازدید، اعضای کمیسیون صنایع مجلس با همراهی مدیرعامل و مدیران ارشد ایرانسل از نمایشگاه آخرین دستاوردها و خدمات این اپراتور بازدید کردند و با آخرین خدمات معرفی شده توسط ایرانسل از جمله VoLTE، VoWiFi، IPv6، آشنا شدند. همچنین تست سرعت TD-LTE ایرانسل و نیز تست سرعت با استفاده از فناوری تجمیع فرکانس (Carrier Aggregation) و کسب سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه در راستای دستیابی به نسل پنجم اینترنت همراه (5G) در حضور حاضران در جلسه انجام شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]