اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167825431

در جریان سفر هیات دولت به استان مرکزی صورت گرفت

انعقاد تفاهم نامه شهرک های صنعتی و سرمایه گذاران

کد: 13950803167825431

https://goo.gl/Q6XUPP

، تهران , (اخبار رسمی): در سی و دومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید، در زمینه توسعه و تکمیل زیرساخت های صنعتی در شهرک های صنعتی؛ تفاهم نامه های مختلفی بین مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و مسئولین استانداری مرکزی با سرمایه گذاران چینی به امضاء رسید.

انعقاد تفاهم نامه شهرک های صنعتی و سرمایه گذاران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ؛ تفاهمنامه در زمینه توسعه و تکمیل زیرساخت های صنعتی در شهرک های صنعتی، ایجاد شهرک فناوری صنایع پیشرفته و استقرار خوشه های صنعت آلومینیم و قطعات خودرو با اعتبار یک هزار میلیارد ریال نخستین تفاهم نامه ای بود که بین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به امضا رسید.

 برپایه این گزارش ؛ ازدیگر بندهای این تفاهم نامه توسعه پنج تصفیه خانه در شهرستان های خمین، تفرش، دلیجان، کمیجان و شازند در شهرک های صنعتی و تکمیل زیرساخت ها در 27 ناحیه شهرک صنعتی استان مرکزی بوده است.
در این گزارش تصریح شده است :  همچنین اجرای تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی در خیرآباد و تامین 200 لیتر آب در ثانیه از کسری آب مورد نیاز در شهرک ها و نواحی صنعتی از سهمیه مصوب در برنامه ششم توسعه از دیگر بندهای پیش بینی در این تفاهم نامه دنبال می شود.
همچنین  دومین تفاهمنامه بین معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی و یک سرمایه گذار چینی با اعتبار دو میلیارد یورو به منظور حمایت از صنایع مولد این استان به امضاء رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید