اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167895431

با حضور وزیر صنعت انجام شد

افتتاح یک واحد تولیدی ظروف آشپزخانه در خمین

کد: 13950803167895431

https://goo.gl/gxPWz8

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی ، صبح امروز واحد تولیدی ویستا اعتماد ایرانیان با حضور وزیر صنعت ،معدن و تجارت افتتاح شد.

افتتاح یک واحد تولیدی ظروف آشپزخانه در خمین

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ،این واحد تولید کننده انواع ظروف چینی با ظرفیت 300 تن در سال است.

برای ساخت این واحد در مجموع 190 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و با راه اندازی آن برای 110 نفر شغل ایجاد شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی ضمن ابراز خرسندی به دلیل حضور در زادگاه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی ( ره) گفت: شهرک صنعتی خمین باید به یک شهرک صنعتی نمونه تبدیل شود و الگوی بسیاری از مناطق کشور قرار گیرد. 
محمدرضا نعمت زاده خواستار برگزاری یک نشست مشترک با سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این شهرک صنعتی برای رفع مشکلاتشان و رونق بیشتر این شهرک شد. 
وی بر تولید صادرات محور تاکیدو تصویب کرد باید تولیدات منطبق با سلیقه ی نقاط مختلف کشور و جهان باشد و ارتقا کیفیت تولیدات نیز به طور جد مد نظر قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید