اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168106119

سیم‌کارت‌هایی برای ارتباطات اینترنت اشیاء

کد: 13950804168106119

https://goo.gl/7FQl2B

، تهران , (اخبار رسمی): Sierra Wireless، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده راهکارهای جامع در نرم‌افزارهای اینترنت اشیا، راهکار eUICC را برای خدمات ارتباطی و سیم‌کارت هوشمند بین‌المللی خود معرفی کرد.

سیم‌کارت‌هایی برای ارتباطات اینترنت اشیاء

درواقع این سیم‌کارت، یک راهکار ارتباطی جهانی را فراهم می‌سازد که به اپراتور خاصی وابسته نیست و این امر لازمه ارتباطات دنیای IOT فردا است،

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آی او تی، قابلیتهای جدید این سیم‌کارت اسمارت، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا به‌صورت بی‌سیم اپراتور خود را تغییر دهند و بدین‌وسیله از مدل‌های تجاری جدید با بازدهی بیشتر بهره ببرند.
این سیم‌کارت اولین سیم‌کارت عرضه‌شده به بازار است که با استاندارد GSMA مطابقت داشته و امکان تعامل فروشندگان سخت‌افزار، سیم‌کارت و اپراتورها را در سرتاسر جهان فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش، سیم‌کارت eUICC نشان‌دهنده تحولی عظیم در ارتباطات موبایلی است که بیش از دو دهه از عمر آن می‌گذرد، چراکه این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا اپراتور شبکه خود را بر اساس معیارها و شرایط کاری خود انتخاب کرده و یا تغییر دهند و این قابلیت به مشاغل اجازه می‌دهد تا جهانی فکر کنند و پیشنهاد‌ها خود را از محصولات به سرویس‌های اتصال توسعه دهند.
پلتفرم Sierra Wireless AirVantage® IoT، خدمات ارتباطی، سیم‌کارت هوشمند و کلیه عوامل موردنیاز در زیرساخت IoT را به‌منظور ایجاد، به‌کارگیری و مدیریت راهکارهای IoT در اختیار شما قرار می‌دهد.

طبق پیش‌بینی‌های Machina Research، فروش سالیانه سیم‌کارت‌های IoT که از eUICC پشتیبانی می‌کنند، از کمتر از یک‌میلیون سیم‌کارت در سال 2014 به 22 میلیون سیم‌کارت تا سال 2024، یعنی در حدود 50 درصد سیم‌کارت‌های فروخته‌شده، خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]