اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168476033

نخبگان ورزشکار شهرداری تهران تجلیل شدند

کد: 13950804168476033

https://goo.gl/226Hbq

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی شاغل در شهرداری تهران با حضورمدیران ارشد شهرداری تهران و اعضای شورای شهر و بیش از 70 نخبه ورزشکار در رشته های مختلف در سالن ایران زمین برگزار شد.

نخبگان ورزشکار شهرداری تهران تجلیل شدند

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی در این مراسم که با حضورعباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران ، قائم مقام توسعه منابع انسانی ، مدیر کل رفاه ، تعاون و خدمات اجتماعی و ریاست سازمان ورزش برگزار شد،  نوید رضا خدیوی مدیر کل رفاه شهرداری تهران  با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی شهرداری تهران برای اولین بار برگزار می شود، افزود: افزود اداره کل رفاه به عنوان متولی ومسئول ورزش کارکنان شاغل در شهرداری تهران تمامی تلاش خود را در برگزاری مسابقات ورزشی و شناخت ورزشکاران مستعد و حمایت از پیشکسوتان ورزشی و از جمله ورزشکاران نخبه در راستای رهنمود های شهردار محترم تهران را به عمل می اورد.

مدیر کل رفاه در ادامه با بیان اینکه در طی دوسال گذشته مسابقات و همایش های مختلف ورزشی در رده های آقایان و بانوان شاغل در شهرداری تهران وخانواده های آنها توسط اداره کل رفاه به اجرا در آمده است ، گفت: با عنایت به تاکید معاون توسعه منابع انسانی برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت افزایش کمی وکیفی برنامه های ورزشی در طول سال جاری صورت پذیرفته است.
خدیوی تجلیل از نخبگان ورزشی که در مسابقات جهانی ، آسیایی ، المپیک و پارا المپیک برای ایران افتخار کسب کرده اند و اکنون به عنوان عضوی از خانواده بزرگ شهرداری تهران مشغول بکار می باشند از جمله منابع ترویج و توسعه در عرصه ورزش در شهرداری تهران عنوان کرد .
در ادامه این مراسم ذاکری قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران طی سخنانی با تقدیر وتشکر از برگزاری این مراسم حضور نخبگان ورزشکاردر شهرداری تهران را موجب افتخار واعتبار شهرداری تهران دانست و افزود:تجلیل از استعداد ها و نخبگان ورزشی شهرداری تهران را از جمله مهمترین فعالیت های حوزه ماعونت توسعه منابع انسانی در امر ورزش قرار است .
وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری این مراسم در مقایسه با تلاش این نخبگان ورزشی بسیار ناچیز است، چرا که این عزیزان موجب اعتبار و شکوفایی کشور بوده اند، افزود: تعداد زیادی از نخبگان نیز شاید دراین مراسم حاضرنباشند اما قطعا همه آنان نیز شایسته تقدیر و تشکر هستند.
درادامه این مراسم 15 نفر از نخبگان ورزشی به نمایندگی از دیگر نخبگان با حضور در جایگاه تندیس خود را از دست مسئولین دریافت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش