اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168586033

اجرای طرح بهسازی معابر فاز نهایی باغ پرندگان تهران

کد: 13950804168586033

https://goo.gl/WEMk1H

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 4 گفت: طرح فوریتی بهسازی معابر و فضای سبز فاز نهایی باغ پرندگان در فضایی به مساحت 6 هکتار در دستور کار قرار گرفت.

اجرای طرح بهسازی معابر فاز نهایی باغ پرندگان تهران

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ،  سید امیر عباس بهاری در بازدید میدانی از باغ پرندگان تهران گفت: اجرای فاز نهایی باغ پرندگان که از اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت، خوشبختانه هم اکنون با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی و اجرای سازه های محدوده آبچر و نصب رینگ بر روی ستون ها در حال انجام است.
شهردار منطقه 4 افزود: فاز نهایی پروژه باغ پرندگان لویزان که محدوده 6 هکتاری را شامل می شود و آبچر نام دارد با فنس و توری با ارتفاعی از 30 تا 50 متر پوشیده می شود و پرندگان می توانند به صورت آزاد در این محدوده پرواز کنند.
بهاری افزود: در محدوده آبچر 12 ستون به همراه 68 گره پیرامونی جهت اتصال کابل ها به یکدیگر احداث و نصب خواهد شد.
وی اضافه کرد: ارتفاع این ستون ها با توجه به شرایط جنگل لویزان و ناهموار بودن آن یکسان نبوده و از 20 متر تا حدود 50 متر متغیر می باشد.
شهردار منطقه 4 خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای سازه ها، عملیات کاشت و توسعه فضای سبز در فضایی به مساحت 2800 متر مربع به همراه احداث گذرهای عابران پیاده و همچنین محل های تردد جانبازان و معلولان در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح گرد: بر اساس برنامه زمان بندی، فاز نهایی باغ پرندگان تا پایان سال جاری به بهره برداری عموم خواهد رسید و تمامی 22 هکتار مورد استفاده گردشگران قرار خواهد گرفت.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه