اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168856033

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خبر داد

بهره برداری از زمین 400 هکتاری جدید بهشت زهر ا

کد: 13950804168856033

https://goo.gl/5eCRii

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آماده شدن مقدمات بهره برداری از 400 هکتار زمین برای توسعه بهشت زهرا (سلام الله علیها) خبر داد.

بهره برداری از زمین 400 هکتاری جدید بهشت زهر ا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) ، مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به اینکه توافقات نهایی برای واگذاری زمین انجام شده است ، گفت: در باره واگذاری این زمین مشکل خاصی وجود ندارد و مقدمات طراحی این محوطه 400 هکتاری در حال انجام است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره مراحل آماده سازی محوطه جدید خریداری شده برای بهشت زهرا گفت : برای بهره برداری از این زمین در گام نخست باید نقشه و طرح داشته باشیم و در این راستا مشاور طرح تعیین شده و اقدامات لازم برای طراحی و نقشه برداری این محوطه در حال انجام است.

یزدانی درباره زمان دقیق بهره برداری از محوطه جدید 400 هکتاری بهشت زهرا(سلام الله علیها) گفت: بهره برداری از این مجموعه منوط به بررسی مشخصات دقیق این محوطه و آماده سازی زیر ساخت های آن است و به محض پایان این بخش از عملیات آماده سازی وارد فاز بهره برداری می شویم.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در راستای آماده سازی محوطه 400 هکتاری جدید بهشت زهرا (سلام الله علیها) هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها در انتظار آماده سازی زیر ساخت های لازم هستیم.

یزدانی افزود: به محض تکمیل زیر ساخت ها ، دسته بندی قبور انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه