اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169605797

بارش اولین برف پاییزی

جاده های گیلان لغزنده است

کد: 13950805169605797

https://goo.gl/YA16w7

، تهران , (اخبار رسمی): بارش اولین برف پاییزی و بارندگی شدید جاده های استان گیلان را لغزنده کرده است.

جاده های گیلان لغزنده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پلیس راهور ناجا، سرهنگ مهیار رستگار ،رئیس پلیس راه استان گیلان با اعلام این خبر خواستار پرهیز رانندگان از سفر های غیر ضروری شد و گفت: گذر از مسیرهای کوهستانی منوط به همراه داشتن لوازم های ایمنی و زمستانه از جمله زنجیرچرخ است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با یادآوری اینکه تمامی راه های استان گیلان دارای شرایط جوی بارانی همراه با وزش باد هستند،ادامه داد: کاهش شدید دمای هوا که از هفته گذشته شاهد آن بودیم سرانجام با بارش برف در بعضی از محورهای غربی استان گیلان به خصوص مناطق کوهستانی همراه شد که این امر باعث سفید پوش شدن راه‌های ارتباطی این استان شد.

وی با تاکید براینکه بارش برف از ساعات ابتدایی صبح امروز -چهارشنبه - محور های آستارا به اردبیل محدوده ی حیران تا تله کابین و اسالم به خلخال در محدوده اسبدونی به خلخال را سفید پوش شده است،خاطرنشان کرد: با تلاش راهداران و حضور پلیس راه عیور و مرور در تمام راه های استان جریان دارد.

رستگار متذکرشد: هموطنان برای اطلاع از وضعیت راه های استان و کشور می توانند از طریق شماره تلفن 141 یا سایت اینترنتی راهور 120 اقدام کنند.

هم اکنون سردترین مسیر برون شهری استان گیلان متعلق به مسیر اسالم به خلخال با 3- درجه سانتیگراد و بیشترین دما نیز مربوط به مسیر رشت به رودبار با 19 درجه سانتیگراد است.همچنین جو ناپایدار موجود تا روزهای پایانی هفته مهمان گیلانیان است، هم اکنون راه های درون شهری را نیز در بعضی از نقاط با آبگرفتگی مواحه کرده است.برخی از محور های منطقه اشکورات رودسر نیز رخت سفید برتن کرده و در منطقه اسالم به خلخال و گردنه حیران آستارا نیز، برف و کولاک بر جو محورهای مذکور مستولی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست