اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169635817

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد

مه آلودگی در شمال و گرد و خاک درغرب

کد: 13950805169635817

https://goo.gl/iWmtT8

، تهران , (اخبار رسمی): امروز در استان های ساحلی دریای خزر و مناطق شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی نواحی شمال زنجان مه آلودگی و کاهش دید وجود دارد.

مه آلودگی در شمال و گرد و خاک درغرب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان  با اعلام این خبر درباره وضعیت بارشی کشور گفت: همچنین برای امروز در ارتفاعات و گردنه های کوهستانی به دلیل بارش باران و برف لغزندگی جاده و کاهش شدید دید پیش بینی می شود.

وی خاطر نشان کرد: طی این مدت در سواحل گیلان  و حاشیه غربی سواحل مازندران گاهی به سبب رگبار باران آب گرفتگی معابر عمومی را خواهیم داشت.
مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به خیزش گردوخاک از روی نوار شمال غربی عربستان، کویت و جنوب عراق گفت: از امروز در خوزستان، ایلام و اواخر وقت در کرمانشاه و نواحی غربی لرستان گردوخاک پیش بینی شده است.

این مسئول با بیان این که امروز سرعت باد در جنوب عراق مجدد افزایش می یابد، از خیزش گردوخاک با شدت بیشتر در خوزستان، ایلام، نواحی غربی لرستان، نواحی جنوبی کرمانشاه و سپس در بعد از ظهر امروز یا اوایل امشب با غلظت کمتر در استان های همدان، مرکزی، جنوب البرز و تهران خبر داد.

وظیفه افزود: انتظار می رود شدت گردوخاک از اواخر وقت چهارشنبه از غرب و اواسط پنجشنبه در مرکز و تهران کاهش یافته و شرایط هوای عادی شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست