اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169956033

40 گونه پرنده مهاجر را در این بوستان وجود دارد

کوچکترین پرنده خاورمیانه در بوستان رازی

کد: 13950805169956033

https://goo.gl/NZDVQf

، تهران , (اخبار رسمی): 180 گونه پرنده مهاجر در طول سال به شهر تهران مهاجرت می کنند که شهروندان تهرانی می توانند بیش از 40گونه از این پرندگان از جمله کوچکترین پرنده خاورمیانه را در بوستان رازی از نزدیک ببینند.

کوچکترین پرنده خاورمیانه در بوستان رازی

به گزارش  اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 11، پرویز بختیاری فعال محیط زیست و پرنده نگر ضمن بیان اینمطلب، در ارتباط با اهمیت بوستان رازی برای پرندگان مهاجر ؛ افزود:بوستان رازی که در خیابان قزوین و محدوده شهرداری منطقه 11 واقع شده است؛ به دلیل وسعت زیاد، فضای سبز قابل توجه  و وجود یک دریاچه، هر سال میزبان  گونه های زیادی از پرندگان مهاجر است که از جمله پرندگان شاخص آن می توان به پرنده  تاج طلایی کوچکترین پرنده ایران و خاورمیانه اشاره کرد.
نویسنده کتاب "پرندگان شهر تهران" همچنین در ارتباط با افزایش جمعیت گونه های پرندگان در بوستان رازی افزود: جمعیت برخی از گونه های پرندگان این بوستان  در طی سال های اخیر افزایش یافته است که از آن جمله می توان به کاکایی و کلاغ سیاه اشاره کرد.
این نویسنده همچنین با شروع فصل مهاجرت پرندگان از شهروندان علاقه مند تهرانی دعوت کرد تا با حضور در بوستان رازی به تماشای این پرندگان بپردازند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست