اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950806170416464

سفر رئیس سازمان شهروندان جهانی به سمنان

کد: 13950806170416464

https://goo.gl/zTsWjq

، سمنان , (اخبار رسمی): پروفسور کواک رئیس سازمان شهروندان جهانی (WCO )به دعوت شهردار سمنان به این شهر سفر می کند.

سفر رئیس سازمان شهروندان جهانی به سمنان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان، پروفسور کواک رئیس سازمان شهروندان جهانی (WCO ) به دعوت شهردار سمنان به این شهر سفر می کند.

شهردار سمنان گفت: پس از سفر به چین  و شرکت در چهارمین اجلاس همکاری و توسعه شهرهای کمربند اقتصادی جاده ابریشم با موضوع به میراث بردن روح راه ابریشم و تقویت همکاری های عملی در ارومچی و انعقاد قرداد همکاری با این شهر مقرر شد رئیس سازمان شهروندان جهانی سفری به سمنان داشته و با پتانسیل های این شهر مهم در جاده ابریشم آشنا شود.

حسین موسوی افزود: همچنین قرار است در این سفر  پیشنهاد سمنان برای میزبانی اجلاس شهرداران راه ابریشم نیز مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

به گفته وی پروفسور کواک 11 و 12 آبان ماه میهمان شهرداری سمنان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سمنان

سمنان یکی از شهرهای ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر در راه تهران به خراسان قرار گرفته است. آب و هوای آن خشک و معتدل است. این شهر از سوی خاور با شهرهای دامغان شاهرود، از شمال به درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد و از باختر با سرخه همسایه است. فاصله آن تا تهران 216 کیلومتر است و به راه آهن سراسری تهران_مشهد، متصل است و دارای دو فرودگاه (یکی تجاری و دیگری نظامی) است. نژاد مردم سمنان آریایی است و به زبان فارسی و زبان سمنانی سخن می‌گویند. سمنان از گزینه‌های مهم برای انتقال پایتخت سیاسی کشور در سال 1392 بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه