اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182586464

گام بلند شهرداری سمنان برای ساختن شهری سبز

کد: 13950824182586464

https://goo.gl/t9cpWo

، سمنان , (اخبار رسمی): شهرداری سمنان تاکنون فاقد گلخانه مکانیزه بوده و گل و گیاهان مورد نیاز خود را از شهرهای پاکدشت، کرج و شهرهای شمالی کشور تامین می کرده است

گام بلند شهرداری سمنان برای ساختن شهری سبز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان، شهردار سمنان گفت: شهرداری سمنان تاکنون فاقد گلخانه مکانیزه بوده و گل و گیاهان مورد نیاز خود را از شهرهای پاکدشت، کرج و شهرهای شمالی کشور تامین می کرده است که خریداری این گیایهان سالانه هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال برای شهرداری سمنان در برداشت .

حسین موسوی افزود: پس از بازدید اخیری که به صورت مشترک به همراه شهردار محلات و رئیس شورای این شهر از باغ ها و گلخانه های مجهز  اراک انجام شد مقرر شد یکی از تولیدکنندگان عمده این شهر اقدام به ساخت گلخانه مکانیزه در شهر سمنان با مشارکت شهرداری نماید .

به گفته وی به دلیل مساعد تر بودن آب و هوا و خاک در شهر درجزین قرار شد این گلخانه مکانیزه در دو قطعه 5 هزار متر مربعی در شهرک گلخانه ای درجزین ایجاد شود .

وی خاطر نشان کرد:واگذاری این قطعات با مساعدت و همکاری مهندس میرعماد مدیر کل جهاد کشاورزی استان سمنان و اداره جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر انجام می شود که جا دارد از این تعامل و همکاری تشکر و قدردانی کنم .

شهردار سمنان خاطر نشان کرد با احداث این گلخانه مجهز و به روز گل و گیاهان مورد نیاز شهرداری سمنان و 19 شهر دیگر استان با قیمت مناسب تر و کیفیت بالاتر تامین خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سمنان

سمنان یکی از شهرهای ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر در راه تهران به خراسان قرار گرفته است. آب و هوای آن خشک و معتدل است. این شهر از سوی خاور با شهرهای دامغان شاهرود، از شمال به درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد و از باختر با سرخه همسایه است. فاصله آن تا تهران 216 کیلومتر است و به راه آهن سراسری تهران_مشهد، متصل است و دارای دو فرودگاه (یکی تجاری و دیگری نظامی) است. نژاد مردم سمنان آریایی است و به زبان فارسی و زبان سمنانی سخن می‌گویند. سمنان از گزینه‌های مهم برای انتقال پایتخت سیاسی کشور در سال 1392 بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه