اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951012211636464

تاکسی های سمنان مجهز به کارتخوان می شود

کد: 13951012211636464

https://goo.gl/wFPzA7

، سمنان , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سمنان از تجهیز شدن تعدادی از تاکسی های شهر به کارتخوان خبر داد .

تاکسی های سمنان مجهز به کارتخوان می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان ، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سمنان از تجهیز شدن تعدادی از تاکسی های شهر به کارتخوان خبر داد .

رجبعلی برزگر گفت:  از هفته آینده خط سعدی به سمت گلستان مانند  بعضی شهرهای کشور و  بصورت آزمایشی مجهز به دستگاه کارت خوان  می شود .

وی افزود: در صورت موفقیت امیز بودن این طرح یکماه آن را در  سایر خط های تاکسی نیز اجرا می کنیم .

برزگر اظهار داشت: برخی از قوانین  و مصوبات در حوزه تاکسیرانی براساس آئین نامه و قوانین کشوری است و بخشی از آن نیز  مربوط به  مدیریت شهری واین سازمان است .

وی افزود: توافقاتی با صنوفی  مانند  تعمیرگاه های CNG ،مکانیکی ،تعویض روغن  ،لنت ،اگزوز،معاینه فنی  و مراکز خدمات درمانی ،تست اعتیاد و بیمه صورت گرفته تا تسهیلات و تخفیفاتی به رانندگان تاکسی ها ارائه کنند .

بزرگر گفت : با مساعدت شورای شهر سمنان و با دستور شهردار سمنان ،معاینه فنی تاکسی های شهر سمنان با تخفیف 50 درصدی برای رانندگان امکان پذیر شد و تدابیر گسترده دیگری نیزبرنامه ریزی شده است .

وی از ارائه  خدمات تفریحی رفاهی برای رانندگان و پرسنل تاکسیرانی و فزرندان آنان خبر داد و افزود: بلیط رایگان استخر از جمله خدمات ارائه شده به این عزیزان است .

برزگر از  افتتاح مجتمع خدمات خودرویی  در دهه فجر هم خبر داد و افزود: برای ساخت این مجتمع تاکنون بیش از دو میلیارد ریال هزینه شده و در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم با تجهیز آن ، در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ان و ارائه خدمات مناسب به رانندگان عزیز تاکسی باشیم .

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به کاهش شکایات مردمی در سالجاری نسبت به عملکرد تاکسی های شهر  گفت: تا سال گذشته بخش اعظم شکایات مردمی از تاکسی ها مربوط به حساب کرایه و نداشتن پول خرد بود که با مساعدت شورای شهر سمنان  نرخ کرایه ها از سال 94 به بعد بصورت 100تومان افزایش یافته و این مشکل برطرف شده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سمنان

سمنان یکی از شهرهای ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر در راه تهران به خراسان قرار گرفته است. آب و هوای آن خشک و معتدل است. این شهر از سوی خاور با شهرهای دامغان شاهرود، از شمال به درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد و از باختر با سرخه همسایه است. فاصله آن تا تهران 216 کیلومتر است و به راه آهن سراسری تهران_مشهد، متصل است و دارای دو فرودگاه (یکی تجاری و دیگری نظامی) است. نژاد مردم سمنان آریایی است و به زبان فارسی و زبان سمنانی سخن می‌گویند. سمنان از گزینه‌های مهم برای انتقال پایتخت سیاسی کشور در سال 1392 بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه