اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171116464

اهدای شال عزای عاشورا به شهردار سمنان

کد: 13950808171116464

https://goo.gl/HppnIf

، سمنان , (اخبار رسمی): نماینده ولی فقیه در استان از شهردار سمنان و مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان به عنوان خادمان امام حسین علیه السلام تجلیل و شال عزای عاشورا را به آنها هدیه کرد .

اهدا شال عزای عاشورا به شهردار سمنان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان، نماینده ولی فقیه در استان از شهردار سمنان و مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان به عنوان خادمان امام حسین علیه السلام تجلیل و شال عزای عاشورا را به آنها هدیه کرد .

آیت الله شاهچراغی در این نشست گفت: صدا و سیما و شهرداری خدماتشان عمومی و همگانی است و با همه مردم در ارتباط هستند .

وی اظهار داشت: شهردار سمنان و مدیر کل صدا و سیما بهترین خدمات را به مردم ارائه می کنند  و مصداق حدیث رسول اکرم هستند که فرمودند هر که بیشتر به مردم خدمت کند بهترین مردم است .

وی با قدردانی از عملکرد صدا و سیما و شهرداری گفت: این دو نهاد در حد توانشان به مردم خدمت کرده اند و مردم نیز قدردان تلاش ها هستند و عذرها را نیز می پذیرند .

امام جمعه سمنان اداره شهررا کاری مشکل دانست و افزود: علیرغم تمام سختی ها شهردار سمنان به خوبی از عهده وظایفش برآمده و به شهر رسیدگی کرده و پرسنل شهرداری نیز شهردار را فردی خوش برخورد ، پرتلاش و مجرب می دانند .

وی نظافت شهر سمنان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: این شهر از لحاظ پاکیزگی یکی از شهرهای نمونه کشور است که این امر با تلاش پرسنل شهرداری و فرهنگ بالای مردم این شهر محقق شده است .

آیت الله شاهچراغی خاطر نشان کرد :ما دین و اخلاق و رفتار و همه داشته های خود را مدیون امام حسین علیه السلام هستیم  و شهردار سمنان و مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان نیز باید شاکر باشند که خداوند محبت سید الشهدا را در دلهایشان قرار داده و ولایی هستند 

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان سمنان نیز در این نشست با قدردانی از عملکرد صدا و سیما و شهرداری سمنان در ایام محرم امسال گفت: بعد از سال ها شاهد تحولات خوبی در شهر سمنان بودیم و خیابان ها پس از عبور دستجات عزاداری شتشو و نظافت و زباله ها جمع آوری می شد .

جدیدی اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز سمنان نیز امسال برنامه های محرم را به نحو احسن پوشش داد و به همه استان نیز نگاه عادلانه ای داشت .

در پایان این نشست نیز آیت الله شاهچراغی شال عزای امام حسین علیه السلام را بر گردن حسین موسوی شهردار سمنان ومحمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان انداخت و از اقدامات موثرانها در ایام محرم امسال با اهدا لوح تقدیری تجلیل کرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سمنان

سمنان یکی از شهرهای ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر در راه تهران به خراسان قرار گرفته است. آب و هوای آن خشک و معتدل است. این شهر از سوی خاور با شهرهای دامغان شاهرود، از شمال به درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد و از باختر با سرخه همسایه است. فاصله آن تا تهران 216 کیلومتر است و به راه آهن سراسری تهران_مشهد، متصل است و دارای دو فرودگاه (یکی تجاری و دیگری نظامی) است. نژاد مردم سمنان آریایی است و به زبان فارسی و زبان سمنانی سخن می‌گویند. سمنان از گزینه‌های مهم برای انتقال پایتخت سیاسی کشور در سال 1392 بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه