اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202866464

شهردار سمنان داور پنل حمل و نقل همایش شهر ایده آل

کد: 13950929202866464

https://goo.gl/Zj8Mnp

، سمنان , (اخبار رسمی): حسین موسوی شهردار سمنان به عنوان داور در پنل حمل و نقل هفتمین همایش شهر ایده آل انتخاب شد.

شهردار سمنان داور پنل حمل و نقل همایش شهر ایده آل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان، هفتمین همایش شهر ایده‌آل با حضور نایب رئیس شورای عالی استانها و قائم مقام رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، معاونان و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، اعضای شورای شهر، شهرداری ها و دهیاری های کشور صبح امروز در مرکز همایش های بین المللی کیش اغاز شد.

شهردار سمنان به همراه دیگر شهرداران استان و تعدادی از اعضای شورای شهرهای استان نیز در این همایش حضور یافتند.

مدیریت بحران، مدیریت یکپارچه شهری، فضای سبز، پسماند، سرمایه گذاری در گردشگری ، بهره وری در مدیریت شهری ، حمل و نقل و  شهر هوشمند مهمترین محورهای برگزاری این همایش سه روزه  است.

مدیریت شهری و تاب آوری شهرها در برابر حوادث طبیعی، اصول تاب آوری شهری، مروری بر تجربیات، مدیریت تلفیقی منابع آب فضای سبز شهری، بررسی قوانین مرتبط با حفظ و توسعه اراضی سبز در شهرها و بررسی تجربیات جهانی با تمرکز بر موضوع کشاورزی، مدیریت حمل و نقل بار و اثرات مثبت آن در مدیریت شهری، سامانه های هوشمند حمل و نقل و نقش آن در بهبود مدیریت شهری و ساختار آن، طراحی الگوی شهر هوشمند در مسیر کار آفرینی فن آورانه، و آسیب شناسی سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در طرح های توسعه شهری نیز از موضوعات پنل های تخصصی این همایش است .

حسین موسوی شهردار پنل تخصصی حمل و نقل است که قرار است در آن دکتر سید ابراهیم عبدالمنافی رکنی مقاله خود با موضوع مدیریت حمل و نقل بار و اثرات مثبت آن در مدیریت شهری را ارائه کند و مقاله سامانه های هوشمند حمل و نقل و نقش آن در بهبود مدیریت شهری و ساختار ان توسط دکتر امیر جعفر پور ارائه خواهد شد.

نمایشگاه شهر ایده آل نیز 27 آذر آغاز شد و تا 30 آذر ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سمنان

سمنان یکی از شهرهای ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر در راه تهران به خراسان قرار گرفته است. آب و هوای آن خشک و معتدل است. این شهر از سوی خاور با شهرهای دامغان شاهرود، از شمال به درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد و از باختر با سرخه همسایه است. فاصله آن تا تهران 216 کیلومتر است و به راه آهن سراسری تهران_مشهد، متصل است و دارای دو فرودگاه (یکی تجاری و دیگری نظامی) است. نژاد مردم سمنان آریایی است و به زبان فارسی و زبان سمنانی سخن می‌گویند. سمنان از گزینه‌های مهم برای انتقال پایتخت سیاسی کشور در سال 1392 بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]