اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950806170566379

سیمان نهاوند، واحد نمونه استاندارد در سال 95

کد: 13950806170566379

https://goo.gl/mRzvNs

، نهاوند , (اخبار رسمی): شرکت سیمان نهاوند برای سومین بار موفق به کسب گواهینامه واحد نمونه استاندارد در استان همدان شد.

سیمان نهاوند، واحد نمونه استاندارد در سال 95 شد

به گزارش روابط عمومی سیمان نهاوند، در آیین تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان همدان که با حضور معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد کشو، مدیرکل استاندارد همدان، نماینده ولی فقیه دراستان و همچنین معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان برگزار شد،ذبیحی پژوه به نمایندگی از مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند گواهینامه و تندیس ویژه واحد نمونه کیفی در سال 1395 را دریافت کرد.
پیش از این و در سال های 1392 و 1393 نیز شرکت سیمان نهاوند موفق به دریافت گواهینامه ی واحد نمونه استاندارد شده بود.
همچنین در ادامه ی این مراسم، از فاطمه ابوالقاضی و ایمان صلحی در بخش معرفی مدیران نمونه کنترل کیفیت واحدهای تولیدی تجلیل به عمل آمد.
لازم به یادآوری است، شرکت سیمان نهاوند همواره در راستای دست یابی به محصولات با کیفیت و استاندارد تلاش داشته که نتیجه ی آن طی سال های اخیر، کسب گواهینامه ها، تقدیرنامه ها و مجوزهای مختلف از سوی سازمان های استانداردسنجی معتبر داخلی و خارجی بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سیمان نهاوند

شرکت سیمان نهاوند با ظرفیت 3300 تن در روز در استان همدان، شهرستان نهاوند در تاریخ 25/6/1382 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 209132 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی سیمان تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت تهران و محل کارخانه در شهرستان نهاوند واقع شذده است. موضوع فعالیت شرکت، فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی، سرمایه گذاری در شرکت‌ها، تشکیل و توسعه انواع شرکت‌ها و انجام کلیه عملیات مجاز برای تحقق اهداف شرکت است. ظرفیت تولیدی کارخانه به میزان 3300 تن سیمان خاکستری در روز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید