اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171076033

شرکت هزار نفر در تورهای تهرانگردی

کد: 13950808171076033

https://goo.gl/VV4rrq

، تهران , (اخبار رسمی): با گذشت 12 روز از شروع تورهای پاییزه ستاد گردشگری تهران، بیش از 1000نفر در 18 تور تهرانگردی برگزار شده شرکت کردند.

در تورهای تهرانگردی ستاد گردشگری شهرداری تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، فرزاد هوشیار پارسیان،رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از حضور بیش از 1000 نفر در تورهای تهران گردی اداره توسعه گردشگری این ستاد خبر داد.

فرزاد هوشیار پارسیان با تاکید بر رویکرد شهرداری تهران نسبت به توسعهگردشگری در پایتخت اظهار کرد: «نگرش شهروندان درخصوص ظرفیت های گردشگریشهری تهران باید تغییر کند. تهران با تمدن 450 ساله شهری اش ظرفیت بینظیر تاریخی برای گردشگری شهری دارد.» وی ادامه داد: «دستاوردهای فرهنگی،تفریحی مدیریت شهرداری تهران نیز ظرفیت بسیار ارزنده ای برای جذب توریستو گردشگر شهری است. با همین رویکرد و با هدف آشنایی شهروندان عزیز تهرانیو ایرانی و همچنین دانشجویان، اساتید و اقشار خاص جامعه از 27 مهر ماهسال جاری تورهای تخصصی و عمومی پاییزه شهرداری تهران آغاز به کار کرده وتاکنون با برگزاری 18 تور در 12 روز گذشته، بیش از 1000 نفر ظرفیت هایگردشگری تهران را دیدند.»

فرزاد هوشیار پارسیان شرکت کنندگان در این تورها را دانشجویان و اساتیددانشگاه های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، صدا و سیما و دانش جویانخارجی رشته ادبیات فارسی، مدیران و خدام حرم حضرت معصومه (س) ، عکاسانحرفه ای شهر تهران، اصحاب رسانه و هنر، خانواده خدوم نیروی انتظامی،کوتاه قامتان بلند همت، نخبگان دانش آموزی، سمن ها و تشکل های مردمی،

ائمه جماعات و مدیران محلات شهر تهران اعلام کرد و افزود: «شهروندان وعلاقه مندان به شرکت در تورهای تخصصی و عمومی تهرانگردی میتوانند بامراجعه به سایت www.visit.tehran.ir و همچنین تماس با شماره تلفن های 137و 96001111 از خدمات گردشگری شهرداری تهران بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]